22 Nisan 2019 Pazartesi

Başlıksız :)

Başlık olarak ne yazıcam bilemedim :D
Bu aralar nerelerdeyim napıyorum bir yazayım dedim.
Unutuyorum; unutmayacağımı düşündüğüm şeyleri bile. O yüzden buraya bir iki not alayım dedim.
Günlük yazıyorum hep ama bura ayrı.

1)İlk kez yoğurt yaptım. İlk diyorum çünkü bilinçli aa yoğurt yaptım diyebileceğim bir anım yok. Hayal meyal annemin kaynattığı sütü mayaladığımı hatırlıyorum. Ama hayal meyal.
Bu ara sürekli yeni şeyler deneyesim var. Niye bilmiyorum doğaya etrafıma karşı daha dikkatliyim. Yoğurdum güzel oldu. Pastörize sütten yaptım. Acaba tutar mı diye düşünüyodum kiiii tuttu.

2) Tezim ilerlemiyooooorrrrrr yazamıyorum. Ancak çabalıyorum çokca!
3)Zihin doluluğu nasıl geçer? Benimki hep dolu ya!
4)Sorguluyorum: olmak istediğim yerde ve olmak istediğim şekilde miyim?
5)Şükrediyorum Allah'a; bolca.. Cidden..
6)O kadar çok şey yapmak istiyorumki; yeni kitaplar okumak, yeni dil öğrenmek, gezmek vs.. Ama hepsini birden mi istiyorum ondan mı, hayat ve kafa doluluğundan ve tabiki gerilmek ve idare etmekten mi tek yaptığım yatış. Anca evişi(ki o da düzgün değil bence)  iş ve aile ile ilgilenmece. Ve geriye kalan vakitlerde bolca yatıyor ve netten bişiler izliyorum.
7)Bu ara herkes bana bir kısmet ayarlama peşinde :D ama sonuç? Hep derim ''Hayırlısı''


Şimdilik bu kadar. Kısmetse haftaya bugün gezeceğim. Dualarınızı eksik etmeyin efenim. Sorunsuz gitmek ve gelmek isteğim :)


Mermaid



9 yorum:

  1. heeey hadi gez yaaaa, zihin doluluğuuu ay boşalt boşalt beeeee, zihnimiz bi dolu boş şeyle dolu oluyo ki. ay hadiiii tezi bitiiir :) başarılar yaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kiiii :) umarım kafam rahatlasın istiyorum cidden :) Ah o tezi bitiricem inşallahhhh

      Sil
  2. sağlığına önem veren herkesin hazır yoğurtları hayatından çıkartması gerekiyor, iyi yapmışsınız :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) ve kolay gelsinn! :)

    YanıtlaSil
  4. yine yazdımdı seni ki blogumaa :)

    YanıtlaSil
  5. Yoğurt güzel görünüyor, eline sağlık. Kendine zaman ayır, baharı hisset. Tez konusunda başarılar. Ben 6 ayımı vermiştim, bilirim sıkıntısını.

    YanıtlaSil