10 Haziran 2019 Pazartesi

Bayramda ne mi yaptım? : Lucifer & Arthdal Chronicles

Merhaba sevgili bloğum;
Bayram tatili çarçabuk bitti.. Bayramın ilk günü önce köye ordan ananeme gittik.. Bayramların eski tadı yok.. Bayram heyecanı bürüse de içimi, 1. gününden sonra anlıyorumki çocukluğum ya da daha genç olduğum zamanlarki bayramlar yok..
2. günü kera ile ortak arkadaşımız Elifle buluştuk. Çocukları büyümüş. Eşiyle birlikte iyi birer anne baba olmuşlar, düzenlerini kurmuşlar. Duygulandım. Aynı zamanda kera ve Eliflerle takıldığımız zamanlara özlem duydum. Bir de hep kera ile  buluşurduk. Zaman değişti artık kera burda değil,Elifler ayrı bir hayat kurdular.. 3 yılda neler  değişmemişki.. Neyse melankoliye girmeyeceğim güzel şeylere odaklanacağım.

Tatilin geri kalanı ne mi yaptım?

 Bol bol yedim :D Bol bol dizi izledim :D


ARTHDAL CHRONİCLES




Yok böyle bir diiiziiiiii!! Uzun zamandır kore dizisi izlemiyordum bu dizi beni mest etti! Neanterdallerden tut ilk insanlara, hafif avatarımsı çokca fantastik mütüş bir dizi! Bir kere kostümler olsun, konunun işlenişi olsun süper! Konuya gelince; Arthal ilk insanlar ve neantellerin yaşadığı bir diyardır. Tarım için verimli arazilere sahip neantertal topraklarında insanların gözü vardır. Neantertaller tarım yerine, doğanın verdiklerinin yeterli olduğunu düşünen doğa anaya saygı duyan bir topluluktur. İnsanlar neantertallerle anlaşmaya varıp arazilerini tarım için kullanmak isterler. Ancak neantertaller bunu kabul etmez ve bilin bakalım insanlar napar? Sinsi bir şekilde neantertallere saldırırlar ve üstüne üstlük galip geldikten sonra tüm neantalleri avlarlar. Ancak bu tüm bunlar olurken insan ve neantel melezi doğan igutu bir çocuk ve aynı gün arthdal topraklarının dışındaki iark diyarında doğan şaman bir kız ilerde herşeyi değştirecektir...
Ay daha üç bölüm yayımlandı umarım bu üç bölüm gibi devam eder :)



LUCİFER

Lucifer, polisiye-fantastik bir dizi. Konusuna gelince babası (Tanrı) tarafından sürgün edildiği, kral olduğu cehennemden ayrılan Lucifer Los Angeles şehrine gelir ve yerleşir. Bir gün yollları dedektif Deckerla kesişir ve olayların gelişmesiyle Lucifer da Los Angeles emniyet teşkilatında çalışmaya başlar. Dizi ilahi dünya ile fantastiği ve günümüz dünyasını güzel birleştirmiş. Klasik Lucifer hikayelerinden farklı olarak burda Lucifer kötülüğe teşvik eden, kötü olan değil kötülüğü cezalandıran, normal zamanlarda komik-çekici bir karakter. 4 sezonunu da bitirdim :D İzleyin derim ;) Çoook uzun uzun anlatmak istemedim malum spoilerı sevmeyenler var.



Mermaid

10 yorum:

  1. Aaah çocukluk gençççlik dedirtti sözlerin bana...zaman çok hızlı akıyor ve hayatlar başka başka savruluyor. İlişki ne kadar derinse o kadar baki kalıyor :)

    YanıtlaSil
  2. bayram hüznü mü olur beeee hihihi :) lucifer başlamıştım araya bir dolu dizi girmişti ivit güzel yani izleyebilirim. arthdal izlicem saol bilmiyodum izliycem sayende herhalde çok severim. ya ne diziler var yaa ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arthdalı çok sevdim iyi kurgulanmış ve farklı bir kore dizisi ;) umarım seversin ;)

      Sil
  3. aynen bayramların hiç tadı yok herkes bayramı bayram değilde tatil gibi görüyor ..

    YanıtlaSil
  4. Lucifer benim de izleme listemde :))

    YanıtlaSil
  5. artdhal sevdim. lucifer iyi gidiyoo ikinci sezondayııım :)

    YanıtlaSil