3 Haziran 2019 Pazartesi

Şeker bayramına girerken

Merhabalar efenim:)

Tayinim çıktı :) Hayırlı uğurlu olsun bana! Yeni kurumumdakiler iyi karşıladı beni, zaten bir süredir görevlendirme gittiğimden birbirimize aşinaydık..:)

Kalbim olduğunu hissetmek güzel.. Kalbi olduğunu hissetmek için mi sever insan yoksa zaten seviyo mudur? Birine gerçekten aşık olup olmadığımızı nasıl anlarız? Ben bu soruları bir türlü yanıtlayamıyorum... Yaşım kaç oldu hala aynı noktadayım :D

Saçlarıma ışıltı attırdım çook uzun zaman sonra.. Saçlarımı daha önce de aynı kuaföre boyatmıştım bana saçların da bu kadar beyaz yoktu, annenden sonra mı oldu dedi. Evet dedim. İçimden  en çok o yüzden ama ah başka daha neler oldu bir bilsen dedim, o ayrı..

şu son 3 yılda neler olmuş..Etrafıma bakınca hiç bişey yapmamışım gibi geliyor.

Zamanı yakalayamıyorum. Günler geçiveriyor..

Bayram temizliği beni bitirdi.

Kısaca böyle :) Herkese şeker tadında musmutlu bayramlar diliyorum:)




Mermaid'den çokca sevgiler




10 yorum:

  1. Yeni iş yerin hayırlı olsun O zaman

    YanıtlaSil
  2. Tayinin hayırlı olsun :)) Sevebilmek güzel şey, iyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
  3. ha haaaa hayırlı olsun yeni yerin oleeey sevindim yadırgamadığınaa :) düşünmekle olan bişi değil yaa aşık olunca anlarsın yaniii, o kişiden başka bişi düşünemezsiin, hemen özlersin, o olmadan çatlarsın felan yanii :) ah diyosun saçımı neler beyazlatmadı kiiii kikirikiii :) ha haa hızlı üç yıl diyon yani seen :) eline sağlık temizlik güzel olmuş demek kii :) iyi payramlaar çok şeker yemeee hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiim :) şeker yemedim ancak bilumum tüm tatlıların dibine vurdum :D :D

      Sil
  4. Hayırlı olsun, başarılar diliyorum yeni görevinde :)
    Aşk, gerçekten aşıksan bilinir diyorum :))

    YanıtlaSil