30 Ocak 2020 Perşembe

Mim: Blog yazmaya nasıl başladım?

Sevgili deeptone beni mimlemiş

Blog yazmaya nasıl başladım?

Aslında blog yazmaya 2014 yılında başladım. Bir arkadaşımla ortak bloğumuz vardı; bir anı defterimiz. Sonra onu kapadık.
2017 yılında annem vefat ettikten sonra kendime bu bloğu açtım. Anı defterim gibi bir şey burası. Açıkcası çok fazla blog takip etmiyorum edemiyorum. Blogla geniş kitlelere ulaşmak değil amacım. 'Kendime ait bir blog'. Evet arada genele yazar gibi yazıyorum ama o an içimden öyle geldiği için.
Günlük yazmayı çok severim/dim. Uzun zamandır günlük yazmıyorum.
Benim hikayem bu çok bir şey yok.

Sizinki ne? Bunu okuyanları da mimlemiş olayım.
Sevgiler

2 yorum:

  1. Geleceğe not niteliğinde, anı...ne güzel. Keyifli yazılarınız olsun :)
    Ben kızım doğunca başladım yazmaya 2008 de. Hiç bir anını unutmayayım not alayım diye :)

    YanıtlaSil