26 Ocak 2018 Cuma

TEZ KONUSU VE BIKKINLIK

İyi değilim hiç.
Kendimi gerizekalı gibi hissediyorum.
4 tez konusu görüşmesi ile tez önerisi yazması beklenen ben.
Bilimsel araştırma konusunda bilgisiz, nasıl tez yazacağını bilmeyen bir insan olarak azarlanma, dersini anlatamama, niteliksiz görülen oldum!
Tomurcuksu'nun deyişi ile yanlış ata oynadım yine!!!!
Çıldırmak üzereyim.
Sömestr tatilimin ilk haftasını bu saçmalıkla doldurdum! Ve hala bitmedi!!
Sosyal bilimci mantığım yok sanırım. Artık kabul etmeliyim. Biyoloji doktorası hayal gibi birşey. 
Yüksek lisansı bıraksam napıcam? Ev de mi durucam?
Hayatıma bak be!
17 yaşında kurduğum hayallerden o kadar uzağım ki...
Özel hayatımda.. Neyse..
Yaşamaktan değil de çıkmazlardan bıktım.
Nefes almak istiyorum.
Rahat bir uyku istiyorum
Ha bir de aşk istiyorum. Çok kıskandım bugün birini.. Bazı insanlar ne şanslı beraber büyüyüp güvendikleri insanlarla evleniyolar, her şey istedikleri gibi tıkır tıkır. Güzellik desen ayrı biçim.
Neyse halime şükrediyorum gerçekten. 🙏 Ama işte bazen bazı konularda neden ben de diyorum..

Aman neyse sevgili bloğum dert ortağım anı defterim. Bugünlük bu kadar.


Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder