9 Ocak 2018 Salı

2018in ilk yazısı :)

Hemen yeni yıl akşamından başlıyorum anlatmaya.

Yeni yıl akşamı sade ve sakin, sıradan bir akşamdı. Bir bira içtim, uzun zamandır içmemiştim. X'e gündüz yazmıştım üzgünlüğümü ifade eden birşeyler. Pek umursamadığını düşünmüştüm kii 23.00 sularında beni aradı, yeni yılımı kutladı (!). Ben şok, ben manşet 😂Mutlu da oldum valla . Demekki önemsiyor beni.. Sonra halam aradı uzun uzun onla konuştuk. O da ölecek diye korkuyorum çok.. 00.00 a bir kaç dakika kala kardeşimle evin önüne çıktık ve havafişekleri izledik birlikte. Canım kardeşim, hayatımın neşe kaynağı.. 
Sonra eve girdik, biraz nette dolandım ve uyudum.
Yeni yılın ilk günü ise ders çalıştım ve evde takıldım. Ha bi ara avm'ye gittim. Gizem'e  doğumgünü için Mudo'dan bir çanta aldım. Hayatımda ilk kez Mudo'dan alışveriş yaptım. Bayıldı :D Çok sevindim.  Nimonun doğumgünü için ise Mavi'den bir çanta aldım. Şunu farkettim çok sevdiklerim için para harcarken hiç düşünmüyorum. Şaka bir yana bu ay bayağ bir kredi kartıma yüklendim. Ama şöyle düşünüyorum ne için ne para kazanıyorum? 😂

2 Ocakta Nimoya gittim hediyesini verdim. Sonra Starbucksta ders çalışacaktım, Nimo gitme burda çalış dedi. Oturup orda çalıştım. Bana baktı :D  Çok duygusal anlar yaşadım. Uzun zamandır kimse ders çalışırken benle ilgilenmemişti. 

Geri kalan günlerde ödevlerimi yaptım, X e trip attım (bir türlü olduğu gibi kabullenemiyorum), rutindi..

Sütlü kahve ile eskisi gibi değiliz gibi hissediyorum. Garip bir şekilde. Aslında ortada bir olay yok ama bilmiyorum. Neyse belki benim kuruntumdur.

Bir de Limo dışında dertleşecek arkadaşım yok. Arkadaşım çok da işte nasıl desem, herkese herşey anlatılmaz, herşey anlatılmaz ya öyle bir şey. X'e kırgınım ve artık onla dert anlamında çok az şey paylaşmak geliyo içimden, çünkü yok. Gizem'e ise . Ya aslında içsel bir mesafem var hemen hemen herkese karşı. Nedeni X ve kazıkları büyük çapta. Bir de annem öldükten sonra ben ben değilim gibi mi desem, ne desem.

Limonun yardım ettiği bir ödevim vardı AA aldım ve kongre için yeterli değil sanırım. Hoca birşey demedi.😢 Limo iyi ki var ya. X in onca ödevine yardım ettim bir gram yardımı yok şu ylisans sürecimde. Aman neyse..

Bir de haftasonu 'yıl' yapıcaz. Ölen birini anmak arkasından yemek vermek güzel. Ancak bu abartılmazsa. Saçma sapan adetlerimizden, bunları savunanlardan, kendini düşünen bencil insanlardan, sözde çok üzgünlerden hiç hoşlanmıyorum,hiç. Nefrete yakın bir duygum var ancak bazı sevdiklerimde bunu savunduğu için nefret ediyorum demiyorum. Ya yakınını kaybedenden hizmet beklemek nedir ya? Masraf yaptırmak nedir? Saçmalıklar daniskası. Neyse sakinim 2 güne bitecek. Kurtulucam. 

Bu arada Arif V 216 ve Aile arasında 2018'in ilk filmleri oldu 😊


Şimdi yine starbuckstayım, üçüncü evim 😂 Tez konusu bulmam gerek. Bana bol şans dile.

Mermaid


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder