31 Ocak 2018 Çarşamba

31 Ocak mavi-kanlı-süper ay & ay tutulması /Çocukluğum/Tuğba Erkoçlar Youtube

Aslan burcunda 152 yıl sonra ilk kez gerçekleşen bir tutulmaymış bu. Ay olduğundan büyük görünüyormuş. Ayın renginin maviliği gerçekten değil yansımadan ötürüymüş. Aynı şey kızıl(kanlı) görüntü için de geçerliymiş. Ayın kızıl görünmesi ile güneşin doğup batarken oluşan kızıllığın matığı aynıymış. Astrolojik olaraksa yeni dönem demekmiş. Özellikle Aslanları ve kovaları etkiliyormuş. Bunları unutmamak İçin buraya not ediyorum 😂

1 saat önce dışarı çıktım, ay gerçekten büyük ve çok aydınlatıcı. Ayaklarımı toprağa bastım ve bazı şeyler düşündüm. 💙

Bugün bazı kararlar aldım yine 😅 :

  • Yarın diyete girmek (Hoş şu an aklımdan sabah poğaça yapmak geçiyor :D )
  • Haftada bir kitap bitirmek
  • Yarından itibaren ingilizce ve Ales çalışmaya başlamak
Bakalım kaçını uygulayabileceğim?

Onun dışında bencilleşiyorum ve artık insanlara sınır çizmeyi öğrendim gibi. Herkes önce kendini düşünüyor. Herkesin önceliği kendi. Bunu farkettim. Bir de güvensizim. İnsanlar çok kolay yalan söylüyor.

Sömestr tatilimde Bugün kartal hocam yardımcı oldu bana. Ona ve ailesi için dua ediyorum hep. Tatlı eşi ve oğluyla çok mutlu bir hayat sürsün ve etrafında hep iyi insanlar olsun 🙏 Tezimde ona mutlaka teşekkür edicem. 

Ufak Tefek cinayetlere bayılıyorum. Bu bölüm mütüştü. Sibel Alaş'ın şu parçası çalınca duygulandım. İlkokul üçteydim. O zamanlar anadolu lise ve ortaokulları vardı. Bir dersanenin ödüllü sınavına götürmüşlerdi bizi. Hava kapalıydı. Eve gelince çubuk kraker yiyip bunu dinlemiştim. Canım annem..

Tuğba Erkoçların youtube kanalını takibe aldım bugün tık tık .. İlk videosuydu ve beğendim. Samimi buldum. Değişik ürünler öğrendim. Ve 'cildiniz sizin ilk giysinizdir' sözü beni etkiledi. 


Mikera'yı çok özledim. İnşallah görüşücez 🙏

Bugünlük bu kadar.

İyi geceler dert ortağım, anıdefterim :)

Mermaid








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder