4 Ekim 2018 Perşembe

eylül ayı raporu :D

nerde kalmıştık diye başlık atacaktım, vazgeçtim :D

Neyse hakkaten nerde kalmıştık bloğum? En son 13 eylülde yazmışım birşeyler..

Tez hocamla görüştük ve büyük ihtimal tez konum değişiyor :)

Düğünler bitmiyor, bitmiyor, bitmiyor..

Değiştiremeyeceğim şeyleri kabullenip yaşıyorum :)

Unutkanlık ve kafa karışıklığım için randevu aldım. Ya yaşlanıyorum ya vitaminlerim bişeylerim eksik artık bi baksınlar bana :D Güldüğüme bakma çok üzülüyorum.. Limo stresten böyle olduğumu söylüyor..

Eğer bir şey çıkmazda mikera ile buluşucaz :)

Bir de birşey var ama sonra anlatıcam. :)

Speaky'deki abazalardan sonra nihayet ingilizcemi geliştireceğim brezilyalı bir arkadaş edindim. Çok mutlıuyum ve arkadaşımı çok seviyorum!




Bu şarkı farmakologun sevdiği şarkıymış :) 

Neyse ben yatar :) 


Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder