13 Eylül 2018 Perşembe

Bitmeyen doğumgünümm

Merhaba,

Doğumgünüm geçeli oluyor 1 aycık. Doğumgünüme ilişkin bir uzuunca bir yazı yazacaktım ama olmadı..

Yaş oldu 30 :D O günü güzel geçirmiştim.. Ancak doğumgünüme sayılı günler kala 30 oluyorum şunu yapmadım, şu olmadı gibi düşünceler ve 30umu göremeyen anneme özlemim depreşmişti.. 30 olunca rahatladım ya! Ve 30umu seviyorum! His olarak henüz 20lerimde hissetsem de 30 güzel bir yaş ;) Her yaşın ayrı bir güzelliği var bir daha 30 olmuycam :)

Dün sütlü kahveyle buluştuk. Onunla ayrı yerlerdeyiz yazları. Doğumgünümü birlikte kutlayamadıydık. Dün bana aşağıdaki hediyeleri verdi. Unutmak istemiyorum ve burası anı defterim burda da durmalı :)





Yandaki kitabı bir kitap fuarından almış ve imzalı!




Sapdaki  ise bir zamanlar en sevdiğim söz 'Hayat kısa kuşlar uçuyor'. Hala severim ama içimi burkuyor hayat kısa'dan sonraki kısmı söyleyemiyorum hep aklıma annemin ölümü geliyor nedense..
Ama bu hediye hoş yine de ;) Çok mutlu etti beni!






Öyle işte bloğum. Şimdi oturup biraz ders çalışıcam.


-Mermaid-



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder