25 Kasım 2019 Pazartesi

Akıyormuş zaman; ben ittirmesem de

Bir ara 'Yüzyüzeyken Konuşuruz' grubuna takmıştım hala da takılıyım ne güzel müzik yapıyolar arkadaş!
Neyse gelelim nerelerdeyim bloğa niye uğramadım.
Her şey çok hızlı gelişti zaman aktı gitti
Ağustos sonunda Makedonya, Montenogro gezisi yaptım.
Eylül de okul açıldı. Seminer dönemini resmen temizlikle geçirdim. Hayır için de temizlik yaptık..
Eylül başında ylisansı dondurmak istedim. Tez hocam beni ciddi manada üzdü. Hala o halk bahçesi ve starbucksta ağlayışımı unutamıyorum. Tez hocamı görmeye gitmiyorum zaten aradığı da yok. Tezim ne olacak? Bilmiyorum. Umarım atılmam.Üzülüyorum ve stresliyim..
Eylül sonu bi an kalbim şenlenir gibi oldu sonra olmadı. Farkettim ki çabuk inanıyorum ve bazı şeyleri bilmiyorum...
E-twinning projesine başladım.
Üniversitede çalışan arkadaşım ades ile öğrencilere yönelik bir çalıştay düzenleyeceğiz.
Ekim itibariyle Kera ylisansı bitirdi onu adına çok mutluyum ve onun mezuniyeti ile ben de rahatladım valla. Emekleri boşa gitmedi hakettiği gibi bitirdi tezini çok şükür canımıniçi..
Ciddi ciddi yoga yapıyorum pes etmeden ve iyi geliyor. Elvinim sağolsun ;) olumlama videolarını izliyor bolca dua ediyorum.
Allah büyük..
Kedi evlendi ve gitti. Onun gittiği gün değişikti..
Çoban evlenmiş..
Paso evlenenler ve ben :D
Şu tezimi hayırlısı ile bitirebilsem.. O kadar ağır ki..
Bugün uluslarası kadına karşı şiddetle mücadele günü.. Şiddetten, normalleştirilmesinden nefret ediyorum.. Şiddetin bıraktığı hasar..
Öğretmenler günüm sıkıcı geçti.
Bu ara uğraşım kendimle sorgularken kendimi öleceğim..
Tez yüzünden iş ve evişi harici bir şeye odaklanamıyorum..
öyle işte. Anlarılacak çok şey var ama ama ama..




7 yorum:

  1. ohooooo neler olmuş yaaa projede kolaylıklar, ab projesi herhalde, twinning ise :) yüksek lisans bul bi yolunu, zor olsa da git hocaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet AB projesi :) Hocaya gittim ;) Hayırlısı :)

      Sil
  2. İşlerin rast gitsin,tezin tez zamanda bitsin :) Öğretmenler gününü kutluyorum ne mutlu :)
    İyi düşünelim iyi olsun dimi? :)

    YanıtlaSil
  3. Umarım 2020 yılında her şey gönlünce olur ve tüm belirsizlikler olumlu sonuçlanır senin adına.

    YanıtlaSil
  4. Ziyaret edeceğim :) Siz de sağlıcakla kalın :)

    YanıtlaSil