9 Eylül 2018 Pazar

Haftanın raporu & to do list

Okul öğretmenler için başladı bu hafta. Senebaşı toplantısı yaptık yeni arkadaşlarla tanıştık. Okul ortamı bu yıl daha iyi olacak gibi hayırlısı :)
Seminer çalışması kapsamında J. Gatto'nun 'Eğitim bir kitle imha silahı' kitabını inceledik. En yakın fırsatta bir de kendim okuyacağım. Pek mantıklı gelmedi ama :/ Alternatif eğitim yaklaşımları açıkcası bana gelişmiş toplumlarda uygulanabilir gibi geliyor. Bu konu üzerinde uzunca yazacağım daha sonra.

Haftaiçi evimi temizleyerek ve arkadaşlarla buluşarak kavuşarak ( 💖) geçirdim :)

Arkadaşıma destek olmak istedim. Ama o karşılığını pek hoş vermedi. ne diyim nazı bir bana geçiyor. İyi olsun mühim değil..

Haftasonunu halı yıkayarak ve yalnız kalarak geçirdim. Birtanecik kardeşimsiz ev bomboş. Onunla 5 günden ayrı kalmaya alışkın değilim ve bir haftadır yok. Allah kalıcı yokluğunu göstermesin (amiiin)
Dün ingilizcem gelişsin diye speaky uygulamasına girip bir iki chat yaptım. Hep küçükler denk geldi ve çok güvenilir gelmedi. Bir tanesi sürekli foto atmamı istedi :/ İnternet güvenli gelmiyor bana bu konularda ne yazıkki...Ayrıca güvenlik adına kendim hakkında çok bahsetmeyip yazışmak da zorlandım.

Speaky'i youtube ve instagramdan takip ettiğim Çilem Akar isimli tatliş bir okutman (artık öğretim görevlisi olarak geçiyormuş). İngilizce ve hayatla ilgili paylaşımlarını seviyorum :) Speaky ve benzer dil öğrenmek için kullanılan yabancı arkadaş edinme sitelerini anlattığı vlogunu aşağıya bırakıyorum.


Gelelim yapmam gereken tonla şey olup yapmadığım herşeye :/ Bari burda bir yapılacaklar listesi (to do list) oluşturayım haftaya ne kadarını yapmışım bakarım ;)

  1. Zümre raporlarını hallet (mümkünse bugün).
  2. Deney planlarını hazırla ve eksik malzemeleri tespit et.
  3. Düşündüğün proje fikirlerini worde yaz ve çıktısını al.
  4. Dönem boyunca kullanacağın ders ve öğrencilerle ilgili notları alacağın defterini ayarla
  5. Yıllık planları ayarla
  6. Her gün ingilizce için 30 dakika ayır
  7. Her gün leslie ile 4 mil yürü veya açık havada tempolu 45 dakika yürüyüş üzerine bölgesel çalış(1 gün arayla)
  8. Tez için her gün 1 saat ayır ve tez konunu bu hafta hallet. Onun için önümüzdeki iki gün süründüğün tez konunla alakalı kitabı bitir.
  9. Her gün 1 saat sadece kitap oku.
  10. Sedayı geçen hafta görmedin ona uğra. Bunu yarın(ptesi) hallet.
  11. Gereksiz düşüncelere kendini kaptırma herşey olacağına varır.
Haftaya pazar bunlara bakıp kendimi değerlendiricem. 

Hadi bakalım ertelemiyim ve hemmen başlıyım. Önce sporumla :) Daha evişi var ;(

Mermaid




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder