15 Şubat 2019 Cuma

Melih Cevdet Anday 'dan bir şiir


Bugün yine mi brütüs dedim kendime yine mi? Brütüs kendimdim.. 
Sonra şükrettim. Sonra sosyal medyada gezinirken 
bu şiir ile karşılaştım. Düşündüm, gülümsedim.. 


ŞAŞIRTICI KARŞILAŞMA
"Çok eskiden yaşadım bu ânı ben"
Dersiniz şaşkınlık içinde.
İlk girdiğiniz bir ev, bir merdiven
Birden güneş vuran pencere,
Ve tam sırasında tren düdüğü...
Bu renklerle bu sesler bir araya.
İşte böyle gelmişti siz dünyada
Değilken bir gün öğle üstü
Şaşırtıcı karşılaşmada..
Yaşamak anımsamak mıdır yoksa?
Sanmam, biz de bir sestik belki
Birileri için yıllar önceki

Melih Cevdet Anday

Mermaid'den çokca sevgiler, huzurlar :)

1 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkür ederim...Paylaşımlarınızı keyifle takip etmeye çalışıyorum, daima yazarsınız inşaallah. Sabırla dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil