24 Temmuz 2019 Çarşamba

Neler yapıyorum? : Doğumgünüme bir hafta kala

Temmuz ayı nasıl geldi nasıl bitiyor yine anlamadım..
Çoğunlukla evdeydim.. Kendimi Ağustosa saklıyorum ;) Kardeşcağzımla keyif yapıyorum onunla vakit geçirmeyi seviyorum..
Teze dair tık yok..
Bi ara hüzünlüydüm... Stabilite, değişmeyen şeyleri kabul etme, şükretme, sabretme..
Ruminasyon diye bişey öğrendim: sürekli sorunlar üzerinde düşünüp sorgulamakmış..
Yürüyorum her gün..
Yogaya başladım evde : Elvin Levinlerin yoga derslerini izliyorum.

Bu yıl çarşıya gittiğimde tarihi Ortaş fırınına (Sardal-ye hemen yanı) uğrayıp minik kurabiyelerden ve mini keklerden alıyorum. Evde, bahçede, kahvemle yiyorum ve bu bir ritüel oldu son 3 aydır.







1 aydır falan sanırım bitiremediğim kitabımla.. Çok güzel düşündürücü ve farkındalık oluşturucu bir kitap ancak ben zihnimi toplayamadığımdan okuyamıyorum. Zaten genel olarak hiç bir şey okuyamıyorum :/


  
Dolap uygulamasını yeni keşfettim :/ 2. el kıyafet alışveriş sitesi. Ben de kullanmaya başladım. Evdeki kullanmadığım ama veremediğim kıyafetleri oraya yüklüyorum. Bi kaç ürün sattım bir kaç ürün aldım. Satılan ürünlerin parası 'dolap hesap' da birikiyor. İstersen kendi hesabına aktarabiliyosun, istersen bağış yapabiliyosun , istersen dolap da harcayabiliyosun. Ben kazanç için değil; evdeki kullanmadığım kıyafetlerden kurtulmak, mağazada bulamadığım ürünleri bulmak ve bağış amaçlı kullanıyorum. 

Trendyol'dan da ilk kez bişiler aldım :D Elbise falan :D

La casa de papelin 3. sezonunu izledim. Süperötesiydi!!

Kızılaya kan bağışında bulundum. Şu hani belli bir yere konteynr gibi geliyolar ya onlara.. Doktor ve tüm çalışanlar çok nazik ve ilgililerdi. Kan verme süresi 5-15 dk arası değişiyomuş. Benimki 5dk 37 an sürdü. Bununla ilgili ayrıca yazıcam

Sağ elimi -kolumu incittim, otobüste sıkıştı. Bu satıları zor yazdım ama olsun..



Kısaca böyle sevgili bloğum..



Mermaid




7 yorum:

  1. Şimdiden nice sağlıklı ve mutlu yıllara :) Tez de başarılar diliyorum. Bazen oluyor insana, hiçbirşeyler yapmak istenmiyor, okuduğunu anlamadığın anlar geliyor, geçicidir :)
    Dolap'ı reklam olarak gördüm, ben de inceleyeyim bakayım, iyi fikir :)
    Çok geçmiş olsun, son günlerde bu otobüslerde bir aksilik var.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. O kitap bitecek küçük hanım... dibi de sıyrılacak... Yok o yemek içindi di mi? Güzel okumalar :DDD

    YanıtlaSil
  3. Elvin'in yoga videolarını geçen sene ben de takip etmiştim. Kurabiyeler çok lezzetli görünüyor, afiyet olsun :))

    YanıtlaSil
  4. heeey haberler hoş. elin hariç. geçmiş olsun. kan vermek hıhım tımıms okuruz annatırsıın :)

    YanıtlaSil