28 Temmuz 2018 Cumartesi

Bloğumun tanınması ve Kanlı ay tutulması (27 temmuz 2018)

Bloğumu açarken hiç tanınmayı düşünmemiştim :) Zira bu kendime ait bir anı defteri ve insanların takibini çok önemsemiyordum :) Şimdii ee biz gidelim o zaman dediğinizi duyar gibiyim. Bir durun :D Takip edilmeyi önemsemiyordum ancak hiç takip edilmemek de tuhaftı :/ Çelişkiler çelişkiler.. Geçen gün bloğum ilk yorumunu aldı sevgili Çileksuyu 'ndan :) Bugünse,  az önce bloğumu bir açtım bildirimlerde takipler yorumlar :) Yeni blogger arkadaşlar :) Hoşuma gitti. Ancak bunun kaynağı neydi? Ne olmuştu da millet bloğuma gelmişti? Tataaataaam sevgili deeptone yazısında( tık tık) beni tanıtmış :) Ben ınu takip ediyordum ancak onun takip ettiğinden habersizdim :) Sayesinde yeni blogcanlar kazandım. Tekrar çook teşekkür ederim deeptone :) Bloğumu takibe alan tüm blogcanlar hoşgeldiniz :) Mutlu ettiniz :)

Gelelim bugün bloğa girme sebebime. Malum dün (27 Temmuz 2018) Kanlı ay tutulması yaşandı. Buna ek olarak gökyüzünde meteor yağmuru vardı. Ayrıca ayın hemen yanında parlak bir biçimde marsı görebildik. Buraya bi kaç foto atacağım. Bir de şu videoyu bırakıcam. 





Gelecekteki ben; gökyüzü olaylarını hep sevdin ;) Üstteki foto kuzeninden, alttakini sen kendin otobüs beklerken meslek lisesinin orda çektin ;) Unutursam hatırlat bloğum :)
Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder