24 Temmuz 2018 Salı

Ufuk açan youtuberlar : Başak Kablan ve Barış Özcan

Son 1- 1,5 yıldır youtube müptelası gibi bişeyim. Özellikle takip ettiğim kanallar Barış Özcan, Başak Kablan , bizevdeyokuz , serrose ve Bir hayalin Peşinde  :)

Bu kanalların ortak noktaları 
-Hepsi dürüst ve oldukları gibiler. Bazı youtuberlardan farklı olarak..
-Farklı ve cidden yararlı şeyler öğreniyorum.

Başak Kablan'ın o bıcır bıcır anlatımına bayılıyorum:) Bir de çok net bir insan; oturmuş bir karakteri var :) O kadar farklı şeyler öğrendim ki.. Mesela 'kendin olmanın önemi', farklı belgeseller, diziler , fikirler vb..

Barış Özcan zaten herkesçe bilinen bir tip. Kendi halinde ve maşallah genel kültür tap! Vloglarının ciddi araştırmalar yapılarak özenle hazırlandığı belli.

Not: Bunlar kendim için not. Gelecekteki ben bir zamanlar bunları izliyordun unutma. :)


Mermaid




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder