24 Temmuz 2018 Salı

Diyet serüvenim : MADO (kalp) ben :D

Bugün diyetimin 6. günü :) Taaaa nisanda diyetisyene gitmiştim. Sonrasında 3,5 kg vermiştim Ancak yine yarıda bırakmıştım.  Sütlü kahve arkadaşım sonunda diyetisyene gitti. Ben de onla birlikte tekrar başladım. Aynı yerde değiliz sütlü kahveyle ; malum yaz tatili. Whatsapp aracılığı ile birbirimize yediğimizi içtiğimizi yollayıp kendimizi  güdülüyoruz :) Bakalım pes etmeden istediğimiz kilo ve bedene ulaşabilecek miyiz? Yarın tartı günümüz. 

Gelelim yazımın başlığındaki mado olayına :) MADO'ya karşı garip bir önyargım vardı. Bana aşırı pahalı ve nası desem o paraya değmez bi yer gibi gelirdi :/ Taaaki bugüne kadar. AVMye gittim bugün. Ara öğün yapmam gerekiyordu. Canım dondurma istiyor ama kalorili, şekerli diye gidesim de yoktu. Ve garip biçimde '' madoya oturim de bi dondurma yiyim'' düşüncesi geçmişti kafamdan kiiii ben MADOya oturan bir tip değilim :D Neyse sevdiğim kahve dükkanı kapandığı için ve diğer mekanlar aşırı gürültülü(aşırı yüksek sesle hareketli kafa şişiren müzikler çalıyolar ya) olduğu için MADOya oturdum bugün. Garson kız menüyü getirdi. İlk sayfalar hep dondurma! Anaaam bir de ne göreyim diyabetik dondurma var, şeker ilavesiz dondurma var. Ben bunu görünce bir mutluluk :) Üstelik dilim dilim spariş verilebiliyormuş. Kendime birer dilim incirli ve hurmalı şeker ilavesiz dondurma söyledim. Çok güzeldi. Ayrıca bu şekilde diyetimi bozmadığım için de ayrı sevindim 💓 Üstüne çay söyledim. Çayın sunumu çok hoştu. Yanındaki minnak kurabiyeyi çantama attım başka zaman yerim diye 😅Biraz günlük yazdım. Öyle işte sevgili blogcuğum :)

Bugünlük bu kadar :)

Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder