21 Kasım 2018 Çarşamba

Haftanın sinema filmi : 'Her şey seninle güzel''

Bakalım başarabilirsem her salı, salı olmazsa da fırsat bulduğum an sinemada bir film izlemeyi düşünüyorum :)

Bugün tez hocamla görüşmemden sonra son dakika 'Her şey seninle güzel'' filmine yetiştim. Mert Fırat, Burcu Biricik, Hazar Ergüçlü ve İlker Aksum gibi çok sevdiğim oyuncular var başrolde ve uzun zamandır merak ediyodum. İyi de oldu ;)

Filmin konusu; Emre (Mert Fırat) ve Deniz (Burcu Biricik) bir dönem sevgililik yaşamış iki yakın arkadaştır. Deniz ve Emre 30 yaşına geldiklerinde kimseyle evlenmemiş olurlarsa evleneceklerine dair bir anlaşma yapmışlardır. Ancak 30 yaşına 3 hafta kala, Deniz, Emre'nin başka biriyle evleneceğini öğrenir : Melisa (Hazar Ergüçlü). Önünde biricik aşkını elde etmek için 5 gün vardır; yani düğüne 5 gün. Melisa ve Emreyi ayırma maceralarını izliyoruz filmde. İlker Aksum filmde Denizin iş ve yakın arkadaşı 'Bubu'yu canlandırıyor.

Filmde bol bol klişeler, düğün ve veda partilerinde biraz yabancı esintileri gördüm. Ancak sonuç gerçekçi ve olması gerektiği gibiydi. Değişik bir filmdi. Melisa ve Emre arasındaki yaş farkı, Melisa'nın saflığı nasıl desem biri çocuk biri abi gibi kalıyodu. Melisa gereksiz iyiydi.

Neyse tamamını anlatmak istemiyorum fazla spoiler vermiyim şimdi.

Filme notum : 4/5.

Film ben de neyi düşündürdü? : 'Geç kalma, yap, söyle!'

Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder