8 Ağustos 2018 Çarşamba

MİM : Farkındalık: ''Yıkılmak zorunda olan zihinlerdeki duvar''

Geçtiğimiz aylarda sanırım mayıs ya da hazirandı sanırım; Pink Floyd'un kurucusu Roger Waters ünlü hit parçası 'Another Brick in the wall' şarkısının kullanım hakkını İZEV (İstanbul Zihinsel Engelliler için eğitim ve dayanışma vakfı)  gençlerine 2 yıllığına verdi. İZEV'li gençler ve Selda Bağcan gibi ünlü isimlerin seslendirdiği şarkı eğer 10 milyon izlenme yakalayabilirse zihinsel engelliler için bir yaşam köyü kurulacakmış. Yakınlarını kaybetmiş veya bakacak kimsesi olmayan engelliler için güzel bir proje. Ayrıca şarkının sözlerine bayıldım tık tık  Ben bunu ilk duyunca sosyal medya ve whatsapp aracılığı ile çevremde paylaşmıştım. Dün aklıma geldi bir bakayım kaç izlenme olmuş dedim ve ne göreyim 2,5 milyonda.. Üzüldüm ve dedim ki bloğumda bununla ilgili bir yazı yazayım ve blogcanlara duyurayım. Herkes bir kez izlese bir kez bahsetse ne güzel olur. Bir destek de siz vermeye ne dersiniz? Tamamen ücretsiz bir şekilde bir kez tıklayıp izlemeniz yeterli ;)  Haydi destek verelim :) Şu engellilere, farklılıklara karşı önyargıyı  yıkalım :)
   
MİM'in için yapmanız gereken ya konuyla ilgili bir yazı yazmanız ya da herhangi bir yazınızda aşağıdaki videodan kısaca bahsedip paylaşmak ;) Bu farklı bir mim ;)

İZEV - Yaşam Hakkı - Duvar (Roger Waters - Pink Floyd - Another Brick in The Wall)


- Mermaid-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder