31 Ağustos 2018 Cuma

Kafa doluluğu

Ah kafam öyle dolu ki! Unutkanlığım, panikliğim, endişeliliğim pik yapmış durumda!

Birinin şiddete uğradığını öğrendim ve kafamda hep o var! Ona yardımım dokunmuyor gibi hissediyorum ve bu canımı çok acıtıyor..

Şiddetten nefret ediyorum! Sevmiyorum arkadaş! Fizikseli psikolojiği hepsi birbirinden berbat!
Bir de biri temiz dayak yediğinde, dövüldüğün de zarar gördüğünde 'haketmişti' diyen var! Neye kime göre haketti acaba? Biri size saldırdığında karşılık vermeyi bir nebze anlayabilirim ama durduk yere sinirlenip pataküt birine dalmanın neresi nasıl haklı bulunur hiç anlamıyorum! Hiç! O tipleri Allah ıslah etsin!  O özür dilemeyen, keyif çatan şiddet uygulayanı da Allah'a havale ediyorum. Olayı görseydim kesinlikle polise de havale ederdim.

Yazacak çok şey var. Ama yazmıycam. Bu yazıyı okuyan kişi ne zaman nerede şiddet göreceğini bilemezsin. Sessiz kalma.

Mermaid


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder