19 Mayıs 2020 Salı

Pandemi günlükler 13

Okullar açılmayacak.
Bayramda 81 ilde sokağa çıkma yasağı var.
Bunlar iki önemli gündem.
Açıkcası sağlık ve huzur olduktan sonra ev iyi. Kimseye hiç bir şey olmasın.
Yogaya devam ediyorum. Elvin Levinler can.
Meniküsüm ve reflüm arada yokluyor beni :/
İngilizce çalışmaya da devam.
Oruca devam. Ramazan da düzenim şaştı.
Severek takip ettiğim canım Kağıt salıncak ın blog yazıları çalınmış. Çok sinirlendim ve üzüldüm. Sosyal medya çöplüğü gibi blog çöplüğüne çevirecekler buraları da :/
Wilbur Smith'in 11. yazıt kitabını okuyorum.
Şimdilik bu kadar ;)

Mermaid

4 yorum:

  1. okullar açılmasın zateeen. sokağa çıkma yasağı olsun aman en iyisi buu. yoga ne güzel kutlarıım. ingilizce kolaylıklar. belki bak şunlar faydalı olabiliir. videobu, edX, coursera, futurelearn, khan academy english, özer kiraz, çilem akar, hakkı şahin, taner çağlı, babbel, cambly, hellotalk, IP, agu, hinative. bi bak bunlara, hepsi faydalı, ben de bazen derslerde kullanıyom bunları, ders verirken yani ingilizce. bişi olursa sor bana ingilizce ile ilgili. karantina sıcaklar, oruç, vurdu bizi. wilbur smith keyifli yazıyoo, en kısa zamanda ingilizce okursun işallah wilburuuu :) benim blogun tümünü alıyolar, kaç defa site yaptılar, sürekli oluyo, hiç umursamıyom yaa,blog arkadaşlarımız farkediyomuş, onlar ilgileniyolar, saolsunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek aynısı senin bloğa da oluyor.. En güzeli umursamamak ;)
      İngilizce tavsiyelerin için çok teşekkür ederim ;) Çilem Akarı severek takip ediyorum çok tatlı :) Cambly de promosyon kodlarıyla denemişliğim var ama abone olmaya cesaret edemiyorum şu an :/ Tamamdır ingilizce sorum olursa soracağım teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yaşadığımız dönem çok garip geliyor hala, evde olmayı seviyorum ama distopya gibi hissettiriyor haberler. Elvin Levinler ile yogayı denemiştim ben de ama heveslerim bazen kısa sürüyor :D
    Yazılarıma çok üzüldüm ben de, bir de yazdığım her şeyi kopyalıyor, karamizah gibi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberleri izlemiyorum .Bugün avmlerin önünden geçtim burdaki, terkedilmiş gibilerdi. O yüzden garip hissettim.
      Karamizah güzel benzetme. Ama yapacak bir şey yok; böyle olaylarda şikayet ederiz canını sıkma ;)

      Sil