11 Mayıs 2020 Pazartesi

Pandemi Günlükleri 11

Normalleştirme planları açıklandı. Kademeli olarak normal hayata dönüyoruz.. Misal 11 mayıs itibari ile kuaförler avmler açılıyor. ..

Ah insanlara hiç biiiir zarar gelmeden bir süre daha bu modda kalmak isterdim...
Son 9-10 gündür yazmamışım hiç.

Neler yapıyorum?

Valla son 4 gün falan bildiğin depresyondaydım maşallah hatırlamak istemediğim geride bıraktığım her istemedğim türk filmi deyişiyle 'acı hatıralar' içinde boğuldum. Maşallah premenstrüel dönemim aşırı şiddetli geçiyor(!). Bir de annem gideli cidden anneler gününden, anneler günü ile ilgili her yerde gözüme gözüme giren reklam vb şeylerden hazetmiyorum. Bir ağlama krizi..

Neyse iyiyim.

Yaşam, insan olmak zor. Cidden.

Shaolin futbolu, mükemmel plan, ma revolution, x men- başlangıç, Bak şu konuşana 1 ve 2 izlediğim filmlerden hatırladıklarım.

Başak Sayan'ın Ölü Kuşların Sessizliği kitabını bitirdim. Güzel ve sürükleyiciydi. Utanıyorum bunu demekten ama kadının her kitabını elime alışımda önyargı ile yaklaşıyorum; yazamaycağını düşünüyorum oyuncu ve ekonomi mezunu deyip küçümsüyorum ama okumaktan da vazgeçemiyorum. Zaten bir bakıyorum gayet iyi çıkıyor kitapları. Bu kitabında gözüme batan bir kaç bu olmamalı dediğim ayrıntı olsa da kitaba notum 5 üzerinden4.

Fransızca bu hafta hiç çalışmadım.

Almanca zaten bir kerecik çalıştıydım onlayım :/

60 günde yds kelimelerinden 5 gün yaptım.

Oruç tutuyorum.

Ramazanda düzenim çok bozuldu. Sabah 6 da yatıyorum öğlen 2 de kalkıyorum :/

Mermaid


2 yorum:

  1. başak sayın okudum bi kitabını keyifliii. normalleşme bana yanlış geliyor. çok erken daha :) ayy fransızca benim ikinci dilim. fransız kültürü bitirdim. aşk sanat dili. ya almanca bak ondan haberim yook :) aman aman depresyon filan çabuk bitsin gitsiiin :) yds power kelime kitapları aaal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone maşallah ingilizce fransızca :) amiin melankoliklik zamanlarımda kendimden bıkıyorum resmen. Yds power kelime kitapları güzel tavsiye dikkate alacağım :)

      Sil