28 Mayıs 2020 Perşembe

Pandemi Günlükleri 17

Yağmurlu ve soğuk bir gündü.
Köye gittik; güzeldi: görüntülü yurtdışı konuşmaları, peynir, kahve :)
Mezarlık..
2 gündür yoga ve spor yapmadım.
Bugün fransızca da çalışmadım. Yarın hedeflerime ulaşmalıyım! amaaaaaa
Sürekli yatasım var :D
Bugün 2 film izledim:
  • Gupse Özay'ın Görümce  filmi: çerezlik bir filmdi. Gupse Özay'ı çok seviyorum. Resmen onun için izliyorum filmlerini :D Filme notum 5 üzerinden 3. Gupse olmasaydı 1 verirdim :D

  • Cate Blancet'in Mavi Yasemin filmi. Cate Blancet benim Benjamin Button'un Garip Hikayesi filmidir. Canlandırdığı karakterin duygusunu seyirciye verebilen nadir oyunculardan. Mavi Yasemin filmi psikolojik son ana kadar belirsiz anlamaya çalışılan bir film ve sonu ucu açık bırakılmış. Bazı şeyleri anlıyoruz sonunda; ancak ''ee şimdi böyle böyle olacak diyoruz'' ve  hiç bir şey olmuyor :D Filme notum 5/4. O bir puanı nerden kırdım bilmiyorum. Ama izlenmeli
Dün de Bohemian Rapsodiyi 2 defa izledim :D Konser istiyoruuuuum!!! Ama artık queen ve freddy mercury yok maalesef :(

Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder