1 Mayıs 2020 Cuma

Pandemi Günlükleri 10

La casa de papelin 4. sezonunu izledim; bir ayrıntı dışında genel olarak güzeldi.

3 eğitim webinarına katıldım: uzaktan eğitim, stem ve eğitimde oyunla ilgili.

Umarım eğitimimi tamamlarım.. Bugün bi parça üzüldüm.

e twinning projemizin sonuna gelmek üzereyiz. Ortak ürünümüz çok güzel oldu.

Uzaktan eğitimde ilgili tüm kademelerde canlı ders uygulaması başladı.

Home office i seviyorum.

Braunun ıpl cihazını aldım ve denemeye başladım.

Almanca kursuna başladım.

Fransızcaya devam ediyorum; ama bu hafta çok etkili ve verimli çalışamadım.

YDS ve ALES çalışmaya başlamadım.

Kilo almak istemiyorum...

Ramazanı seviyorum.

Kerayla zoomdan konuşuyoruz her gün..

Devletin verdiği maskeler ptt ile geldi. pttye başvurmuştum ilk bu dağıtım haberleri olunca.

Pandemi haberlerini takip etmiyorum fazla.

Hayırlısı.



Mermaid






2 yorum:

  1. Çook verimli geçiyor anlaşılan :) Ben de Fransızca öğrenmek istiyorum ama nereden başlamam gerektiğini bilmiyorum. Tavsiye verirsen çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Udemy den Fransızca kursu aldım. Onu izliyor not alıyorum. Youtube dan ve instagramdan 'dil okulumuz' sayfasını, youtube dan yine bazenoluröyle kanalını takip ediyorum. Açıkcası henüz bence çok temel şeylerdeyim. İleride ayrıntılı bir Fransızca nasıl çalışılır yazısı yazacağım. ;)

      Sil