16 Nisan 2020 Perşembe

Pandemi Günlükleri : 16 Nisan Dünya Biyologlar Günü

Biyolojiyi hep sevdim ve seveceğim..

Şu an öğretmenlik yapsam da içten içe hala biyoloğum.. Ve gurur duyuyorum biyolog olmakla, biyoloji bölümü mezunu olmakla!

Türkiyede değeri çok bilinmeyen bir meslek uzmanlık dalı. İş bulma konusunda sıkıntı yaşanan bir meslek dalı.

Biyoloji; canlı bilimi. Canlıları, canlılar ve çevre ilişkisini derinlemesine inceleyen bilim dalı.
Şu geçirdiğimiz pandemi döneminin ana mevzusu olan  'virüs' konusunun biyoloji bilimiyle doğrudan alakasını uzun uzun anlatmama gerek yok sanırım. Ya da belki de anlatmalıyım. Ama anlatasım yok.

Tüm biyologların gününü kutluyorum. Biyologların önemi anlaşılır ve haklarını hakettiklerini almalarını diliyorum..


Günün notları
-Young Sheldon 3. sezondayım.
-Su orucu ile ilgili youtube videosu izledim.
-Yürüyüş yaptım.
-Sanırım ilk kez kabak tatlısı yaptım. Gayet de güzeldi yani bence :D
-Kera ile görüntülü konuştuk :)
-Canlı ders için ön hazırlık yaptım.


Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder