13 Nisan 2020 Pazartesi

Pandemi Günlükleri 5 : İngilizce Konuşma Klubü


Bugün Katerina'nın ingilizce konuşma kulubüne katıldım. İnstagramda gördüğüm, ilk seferi ücretsiz bir etkinlikti. Biri hindistandan diğerleri türkiyeden olmak üzere 6 kişilik bir conservation club idi :) Katarina çok tatlıydı. Konu 'empati' idi. Güzeldi. Devam etmeyi düşünüyorum. Dile maruz kalmak sadece ingilizce konuşma zorunluluğu çok farklı bir deneyim. Zaten ingilizcem gelişsin istiyordum cambly mi alsam diyordum ki o da beğendiğim bir uygulama ama biraz pahalı gelmişti :/ Öyle.

Fransızca çalıştım. Notlarımı temize çekiyorum. Tekrar ediyorum. Seviyorum. Bugün aşağıdaki kanalları keşfettim fransızla ile ilgili. İlerde topluca bir fransızca yazısı yazıcam tüm bu kanalları edindiğim tecrübeleri analatan. Ah hadi inşaallah !
                                                              
                                           Animasyonlarla fransızca kanalı : tialela99



Learn French with Alexa
Telaffuz için çok iyi ;)



İnstagram da herkese açık hesabı olan bir kızın öldüğünü takip ettiğim başka bir instagram hesabında gördüm (iremup) ve merak edip profilini inceledim. Hayat fani. Neşeli ve hayat dolu bir kızmış. Ancak AML onu mahvetmiş. Üzüldüm... Nur içinde yatsın..

Paul Lafargue'nin tembellik hakkı kitabından bir kaç sayfa okudum.

Elvinin youtube kanalından bir vlog izledim.

Farkettim ki bugün bir dizi film falan izlememişim :D

Hayatımdaki en güzel açma ve poğaçaları yapmış olabilirim. Sonunda bol kabarık puf puf yapabildim. Mutluyum.

Herkese sağlık şifa diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder