12 Nisan 2020 Pazar

Pandemi Günlükleri 4: Fransızca & ''İnsanlar değişmez'

Neler yapıyorum?

Sanırım 2 gündür yazmıyorum.

Öncelikle masters of sex dizisinin 3. sezonunu bitirdim. 4. sezonun ilk bölümüne göz attım sarmadı.
Jet sosyete dizisinin korona günlerine özel evden çekilmiş bölümlerini izledim. Çok güzeldi. Gülse Birseli seviyorum.

Film olarak Love Wedding Repeat i izledim. Filme notum 3.5/5. Kaderle ilintili şeyleri seviyorsanız izleyin. Çerezlik bir film. Çok büyük beklentiniz olmasın :)

Emile Zola'nın 'Suçluyorum' kitabını okudum. Aslında kitap Emile Zola'nın bir gazetede haksız bir suçlama ile ilgili devlet başkanına yazdığı açık mektubun kitaplaştırılmış hali. Tahsin Yücel'in Emile Zolanın gazetedeki yazısından önceki ve sonrasındaki olayları anlatımına da yer veriliyor kitapta. Çok güzeldi. Haksızlığın karşısında cesurca durmak zordur. Emile Zola'ya hayran kaldım. Bu arada Emile Zola adını sıkça duyduğum ama okumadığım bir yazardı.

Arada leslie ile spor yapıyorum. Yogayı spor gibi yapıyorum.

Fransızca çalışıyorum.Daha önce bahsetmiştim udemyden aldığım kurs. 2 yıl oluyo heralde ama ben yeni çalışıyorum. Bir de udemy den almanca kursu aldım. Pazartesi ona başlayacağım.

Fransızca ile ilgili çok güzel iki youtube kanalı keşfettim. ;) Dil okulumuz sadece dersler üzerine ve harika ;) Boşlukta yeni dil öğrenmek istiyorum diyenlere önerilir:) 2. si de Fransa da yaşayan tatlı bir kızın kanalı. Hem yurtdışı eğitim hem fransızca hem fransız kültürü ile ilgili videoları var. İkisi de listemde.



                                                                    Bazenoluröyle





Bazen insanların değişeceğini düşünüyorum. Aynı hataları tekrar tekrar bana yapmayacaklarını. Beni cepte görmeyeceklerini. Bazen insan olduğumu unutmayacaklarını düşünüyorum ama yanılıyorum. Anahtar kelimeler: instagram, takipten çıkarma, arama, evine hırsız, arkadaş. Canım çok sıkkındı ve beni araması gereken kişi aramadı üstüne bi de trip yedim. İnsanlar değişmiyor. Yapabileceğimiz tek şey 'değiştiremeyeceğimiz şeyleri kabullenmek ve sınır çizmek'.. Ben de bunu yapıcam. Cok kırgınım. Ama yine de işte canım.

Makus talihim diyor ve vardır bir hayır diyorum. Ama insanları anlayamıyorum. Sanırım bu ikili ilişki-flört olaylarını anlamıyorum.

Limoyu çok özledim... Hastanede çalışıyor ve riskli. Onu göremiyorum. En son ne zaman görmüştüm acaba? O kadar özledim ki..


Mermaid


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder