21 Nisan 2020 Salı

Pandemi Günlükleri 8 : 5,5 haftalık durum raporu

Merhaba sevgili blogum, anı defterim ve bloğuma misafir olanlar :)

Bayağ düzenli bloğa yazar oldum. Ancak bazen hızlı yazıyorum unutmayayım diye. O yüzden böyle bir durum raporu yazayım dedım :)

Öncelikle inişli çıkışlı ruh haline sahip olsam da karantina evde  olmak bir nevi iyi. Resmen içe dönüşteyim. Kendini sorgulama tavan durumda. O kadar çok şey düşünüyorum ki beynimin içine biri girse çıkamaz offf mermaid der kaçar :D

Şu an soba yanmakta. Hava biraz soğuk. O kadar güzel ki.. Sevdiklerim sağlıklı halime bin şükür.. Şifaya ihtiyacı olan, derdi olan herkese derman diliyorum. Gezegenimiz güzelleşsin ve pandemi bittiğinde güzel bir dünya düzenine geçmiş olalım.

Bu yazdığım her şey google a da rapor vermek oluyor :D İzlendiğimiz bir dünyada yaşıyoruz. Evet yararları var dijital çağın ancak etik kaygılarda oldukça fazla. Şu yapay zeka vb şeyleri beni oldukça geriyor. Arada düşünüyorum sonra amaaaaan diyorum salla.

Bu günlerde hiç bir şey yapmazsam şayet, karantina sonrası insanlarla görüştüğümde sanki herkes çok şey başarmış ben yatmışım gibi hissecekmişim; hep dilediğim ah zamanım olsa şunu şunu yapsam dediklerimi yapmazsam pişman olucakmışım gibi.


Çekirdek aile modundayım ve 5,5 haftadır babam ve kardeşim dışında kimseyle görüşmüyorum. Ha teyzemler kapıdan uğradı bir de ben büyük teyzemlere kapıdan uğradım. Bunlar bir şeyler bırakmak içindi. Kera ile görütülü konuşuyoz :)

Bazen kendimi yalnız hissediyorum. Sonra kendime  'an' da kal , geçekten yalnız mısın bir düşün diyorum ve şükredilecek şeylere odaklanıyorum. 

Bazen ağlama krizi oluyor. Değiştiremeyeceğim ama hayatımızda olan stres faktölerine dayanıklılığım düşüyor. Büyümek olgunlaşmak sanırım ağlayıp zırlayıp sonra işe devam etmek demekmiş.

Bir adet kısmetim çıktı :D :D Böyle yazdım çünkü bu kısım komik çünkü arkadaşımın eşinin arkadaşıydı, görücü usulü diyim. Hadi dedim reddetme mermaid böyle şeyleri sevmezsin ama dene. Her neyse şahıs bana arkadaşlık isteği gönderdi kabul ettim ve sonra takibi bırakmış. Sanırım arkadaşlık isteği gönderince evlenicez falan sandı :D Şahsen ben en kötü arkadaş oluruz bir de illa birşey olması gerekmiyor diye düşümmüştüm. İnsanlar değişik.. madem baştan istemiyorum deseymiş arkadaşına. Bu hadise bir idi.

Diğer hadise bir sosyal medya platformundan uzak bir akraba ile yazıştım ve sonunda küfür yedim :D Bir de uzun zaman sonra kardeşimin engelli olması  ile ilgili olarak 'kimin günahı' tarzı bir cümleye şahit oldum. Sonra durumu o kişinin benden daha yakın kuzenleri ile görüştüm acaba dedim olur ya hesabı çalınmıştır. Sözde hesabı çalınmış ama içimden zerre inanmadım desem :D


Onun dışında günler akıyor gidiyor valla. Evişi bitmiyor. Evişi aman aman yaptığumda yok. Bir miskinlik var üzerimde.


Sanırım hayatımda ilk kez bu kadar puf poğaça yaptım:D


Evdeki gıda atıklarını toprağa gömüyorum. Bu işi biraz daha geliştirip kompost yapıcam.








Sokağımızdaki misafirler :)






ilk kabak tatlım :)

Okuduğum kitaplar ve günlük aktivite defterim :)

Bir şeye odaklanmakta zorlanıyorum. Kitap okurken resmen bazen işkence çekiyorum.. O yüzden kalın kitaplar okumuyorum. Bir de okurken çok düşünüyorum. Misal yazar bir şey diyor ben düşünüyorum hayatımla ilişkilendiriyorum vs.


Mermaid











2 yorum: