23 Kasım 2017 Perşembe

Aylık ve Günlük Planlayıcı :) 'planner' magistraiuris.wordpress.com/


Plannerlar şu aralar çok populer:  junopaper (bu favorim), latuapaper ve mymiaplanner gibi farklı markaların tasarımlarını sık sık sosyal medyada görüyorum. Hatta Junopaper 'dan geçenlerde bir yakınıma (güzel bir planner seti aldım :) Çok beğendi ;)

Sonra kendime de almak istedim ancak çok pahalı geldi :/ Sonra instagramda gezinirken bir sayfa keşfettim 'Magistraiuris'  :) Yukarıda gördüğünüz fotodaki plannerlar onun eseri :) Ücretsiz olarak bloğunda  https://magistraiuris.wordpress.com/ paylaşıyor :) Önce takvim olanı mail attı bana ;) Sonrasında da haftalık planlayıcıyı bloğundan indirdim. Çok güzeller :) Bir iki de değişik sticker aldım mı tamamdır ;)



-----Mermaid----












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder