29 Kasım 2017 Çarşamba

Ne yapacağını bilememek?

Durumum şu an tam da bu! Bir sürü şey yapmak istiyorum ama plan yapamıyorum! Bunun sebebi ;
1)Uykusuzluk
2)bunu ben de bilmiyorum?

Resim çizmek, kitap okumak, ingilizce fransızca öğrenmek, gezmek, ylisansı verimli geçirmek, dinlenmek, zayıflamak.. bla bla bla.

Bir plan program oturtamıyorum. Kafama çok çok şey takıyorum! Bunları yapmamalıyım!

Misal bugün dansa gitmedik ve bu benden kaynaklı değildi. Bana iyi gelen birşeyi başkasına bağımlı olduğum için yapamadım. Neyse sağlık olsun.

Bugün bir de 'anlayışsız' oldum. Aslında stres topu oldum. Alttan alıp anlayış gösterdiğim insanların bana istediği gibi davranabileceğini düşünmesi beni rahatsız ediyor. Ama takmıycam.

Bir de 'onu çok özledim'. 11 ay oldu dile kolay..Bunu kimseyle konuşamıyorum. Yakın arkadaşlarımdan birinin de annesi vefat etti. Onunla konuşamıyorum çünkü çok zor. Başka insanlar özellikle 'en yakın arkadaş' sormuyor-aramıyor kendi modunda. Hoş zaten onu kaybettiğimde de yoktu. Yoğun bakım hastalık ölüm duyduğum an kopuyorum ortamdan. Bir ağlama hissi hıçkıra hıçkıra ve etrafa çaktırmama çabası. Çünkü kimse canımın ne kadar yandığını görmesin istiyorum.

Neyse bir iki de güzel şey düşeyim ve modumu yükselteyim
1)Researchgate hesabım var artık
2)sağlığım yerinde çok şükür ki en önemlisi bu. Tamamen ruhen daralıyor olabilirim ama olsun 'D
3)Udemy'i keşfettim . Değişik ve güzel kurslar


Şimdi noodle yiyecek bir big bang theory izleyeceğim sonra da ylisans ödevimi yapıcam. Ama uykum gelirse uyuycam dinlenicem ;)

-Mermaid-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder