24 Kasım 2017 Cuma

Öğretmenler Günü & Yökdil (Kasım 2017)







Bugün malum öğretmenler günü :) Dün 10/A sınıfındayken kapı açıldı ve tatatataaam yandaki orkideyi getirdi çiçekçi. Ben şok tabi. Kafamda 'kim yolladı ya bunları ''acaba ... mı? Yok o değildir beceremez. Yenice'de bana kim yollar ya?' soruları uçuştu. Karta bir baktımki kuzenciklerimin süprizi :) Nasıl mutlu oldum anlatamam :) Bir duygulandım :( Bu arada okulda da büyük süksem oldu :D Öğrencilerin, öğretmenlerin diline düştüm :D








Sağdaki kupa ve bardak altlıkları okulun hediyesi :) Tatlı müdür yardımcımız boncukgözün seçimiymiş :)
Zaten bu tarz bişey okuldan verseler ne güzel olur diyodum ve verdiler :)



Sonra bitanecik arkadaşım Limo ile starbucks keyfi yaptık. Limo ile starbucks da türk kahvesi içmeyi çok seviyoruz. Fincanın tabağındaki fallar filan acayip hoşumuza gidiyor. Bugün bana 'göz' çıktı. Çekemeyenlerim var demekmiş :D Canım Limom benim.. Anneciğini kaybedeli 50 gün oldu, zor günler geçiriyor ama bunca şeyin için de beni de düşünüyor. Küçük küresi almış bana için de iki kız yanyana oturuyor :)




Gelelim 5 Kasım'da yapılan yökdil sonucuma.. Aşağıda görmektesiniz :) Açıkcası çalışmadığım halde 57.500 almak beni mutlu etti. Çalışsam rahat 70 ve üstü alırmışım. 



-----Mermaid----


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder