30 Kasım 2017 Perşembe

Kasım ayı biterken


  • Bugün sinirimi bozan 'toplumsal cinsiyet eşitsizliğine' bir örnek yaşadım. Sonra boşver dedim kendi kendime. Bunlar böyle. Hoş boşveremiyorum :/  Eğitim önce 'eğitimlilere şart'.
  • Acaba nitel araştırmam kongrede yayımlanacak mı? Becerebilecek miyim?
  • Sömestr de yeni bir yer görmeyi çok istiyorum. Yurtdışına çıkmayı.. Umarım evde huzursuzluk çıkmaz.
  • Tez konumu hala belirleyemedim. Nolcak benim bu halim ben de bilmiyorum. 
  • Neyse dün başlayamadım ama bugün puzzle'ma başlıyorum :)




''Deli gibi denize atılmak için
Boş şişeler ve sonra umut.
Okuyabileceğimiz şey
Havaya yazılmış S.O.S
Sana yalnız hissettiğimi söylemek için
Boş mürekkeple çöl çiziyorum''

Zaz - Tous les cris les S.O.S - Balavoine(s)



Bugünlük bu kadar..    Mermaid'den çokca sevgiler :)

                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder