25 Kasım 2017 Cumartesi

Dünyayı gezmek.. Yol Günlükleri 'Emre Durmuş' & Bir yol hikayesi 'Yağmur Aratt' & Biz Evde Yokuz (Duygu Şar & Bilgehan Çelik)

Gezmek, yeni yerler keşfetmek, yeni insanlar tanımak çok istediğim başaramadığım ve artık hayatımın 2. planında olan bir şey. Neden 2. planım? Özellikle  Annemi kaybettikten sonra kardeşimden(down sendromlu) çok uzak kalamıyorum en fazla '4 gün' ayrı kalabildim son 10 aydır..Önemli olan onun huzuru, mutluluğu ve sağlığı benim için.

Yağmur ve Emre'yi gördükçe keşke diyorum ben de daha cesaretli daha girişken daha korkusuz bir insan olaymışım o yaşlardayken. Hoş onlardan çok da büyük değilim :/ Bir 4 yaş var aramızda. Ancak  kpss- garantili bir işe yerleşmeye bayağ bir odaklandım. Ekonomik özgürlük benim için çok önemliydi. Hastalıkların eksik olmadığı bir yaşantım olduğu için 'sigorta' 'izin' hakları olan bir iş, üniversiteden mezun olduktan sonra ilk hedefim oldu. İşi elde ettim: bu sefer özel sorunlardan parasız dünya turunu geçin parayla bile çok yer göremedim. Fırsat oldukça günübirlik, iki günlük gezmeler yaptım ancak onlarda yurtiçi ve genelde bildiğim yerler. Yakın bir arkadaşımın hep müsait olmasını bekledim ancak o hiç müsait olmadı. Yurtdışına çıkmayı hep istedim. Bir türlü beceremedim. Özellikle koreyi ve italyayı görmeyi çok istiyorum.

Tüm bu gezemediğim zamanlarda önce Biz Evde Yokuz 'u facebook hesaplarından takip ediyordum hala da ediyorum. Instagram ve bloglarını da takip ediyorum. Gerek anlatımları gerek fotoğraflamaları mütüş :) Bloggerlarla ilgili bir oylamada onları oylamıştım çünkü sonuna kadar hakediyorlar :) Onlarla bayağ bi yer görmüş, bayağ birşey öğrenmiş oldum ben de! Bir çanakkaleli olarak videolarını çok beğenmiştim ;)




Sonra Emre Durmuş 'u keşfettim facebookta. Emre 'nin farklı bir enerjisi ve anlatımı vardı. Onu da ınstagram, yotube ve blog sayfasından takip etmeye başladım. Canım sıkıldıkça youtube videolarını izledim. Her youtube yeni yayın bildiriminde heyecanlanıyorum :D Bugün nerede napıyoruz hissine kapılıyordum. couchsurfing i sayesinde keşfettim :D Yağmur Arat ı da Emre sayesinde keşfettim :) İstanbulda bir semt videosunda ve çanakkale-gökçeada kamplarını izlemiştim Emre'nin youtube hesabında. Sonra Japonya turu maceralarını takipe etmeye başladım. Çok tatlı bir kız! Onun bir kız olarak yalnız başına dünya turu yapmasına hayranım!

Şimdiler de Yağmur ve Emre birlikte seyahat ediyor. Ve bunun olacağını tahmin etmiştim :D



Bunlar dışında çeşitli gezginlerin hesaplarını, interrailtürkiyeyi ınstagramdan takip ediyorum.

Ancak Yağmur, Emre, Duygu ve Bilgehan 'ın yeri ben de ayrı ;) Bunlar en beğendiklerim, en zevk alarak izlediklerim :)

---Mermaid--



1 yorum: