22 Kasım 2017 Çarşamba

''Zinciri Kırma'' : Her gün bloğa bir yazı

Youtuber Barış Özcan'ı biliyosunuzdur. 10 yıldır youtubedaymış! Bunu duyunca ne güzel dedim hem sevdiği birşey yapıyor, insanları bilgilendiriyor hem de gelecekte bunlar onun için kalıcı bir anı olacak..
Sonra bloğum geldi aklıma.. 2 temmuzda açmışım ama açış o açış.. Bi kaç haftadır hep yazmak istiyorum.. Ancak daha önce bir blog deneyimim oldu ve bloğa yazı yazmayı pek hoş şekilde bırakmadım.. 
Ama delicesine yazmak da istiyorum! Zaman geçiyor ve yaptıklarımı, okuduklarımı unutuyorum. Unutmamak için yazmak, yazmak ve yine yazmak  istiyorum.

Kaderi bilemem ama şu an bi yandan da 'zinciri kırma' videosu denk geldi ve dinliyorum. Ve bloğun, uzun zaman sonraki bu ilk yazısının adını burdan ilhamla değiştirdim. 2017 sonunda dek böyle gidecek bu!

Sizde izleyin bir ;)







Telefonuma playstore'dan hedef ve alışkanlıklar listesi indirdim :) Ve farklı farklı hedefler girdim :) Bu hedeflerden biri 'hergün bloğa bir yazı' :) Diğerler hedeflerimi yeri geldikçe paylaşıcam :) 

------Mermaid---
-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder