29 Aralık 2018 Cumartesi

2019'a Doğru 2018 YILI Z RAPORU

2019a kaldı 3 gün.. Hatta 2 gün:D Güzel bir biçimde girmek istiyorum ve gerçekten güzel geçsin istiyorum: tüm dünya için! Adalet, huzur, mutluluk, sağlık, barış gelsin dünyaya ve tüüüüm kötülükler yok olsun!

  • Kendim için ne diliyorum?
    • Huzur, sağlık,mutluluk, başarı, karşılıklı hayırlı aşk ( :D) , bereket 
    • Tezimi hayırlısıyla bitirmek 
    • Booool booool gezmek yeni yerler görmek
    • Yurtdışına çıkmak istiyoooruuum avrupa ve brezilya (uçuk ama olsun ;) )
    • İngilizcemi daha da geliştirmek ve akıcı biçimde ingilizce konuşmak istiyorum!
    • Fit olmak! Spor ve sağlıklı yaşam anlayışımı devam ettirmek
    • Kronik sıkıntılarımın, kangren olan sorunlarımın  geride kalmasını diliyorum!
    • Mutlu olmak istiyorum!
    • Kendimi geliştirmek istiyorum!
    • Ruhumun dinginleşmesini ve iyileşmesini diliyorum!
    • İnsanlara hakettiklerinden fazla değer ve önem vermemek, aşırının aşırısı verici olmak istemiyorum..
    • İskenderunu görmek
Başkaları için de dileklerim var :) Onları da yazarsam uzun sürecek :D :/ :D
2018 acı tatlı bir yıl olarak arkamda bırakıyorum. Açıkcası 2019 moduna girmedim. 2018i hakkıyla yaşayarak bitirmek istiyorum. Genel olarak sevdiğim bir yıldı :) Sevdim ya! Cidden! Evet kafama takılan üzen bir sürü şey oldu ama olsun Allah büyük dert vermesin!

Şimdiii 2018'e bir bakalım:

  • İlk kez uçağa bindim :) 
  • Gördüğüm şehirler : Ankara, Eskişehir, Urfa, Gaziantep, Fethiye/Muğla, Bursa, Adana, Mersin
  • Her gittiğim yerde oraya özgü yeni yeni lezzetler denedim!
  • Kendime göre bol bol kitap okudum 30 kitap hedefim tamamlandı: 31 Kitap! Keşke daha çok okuyabilseydim ama geçen yıla göre iyi bayağ! Bir de tezle ilgili okuduğum kitaplar hariç.. İşte okuduğum kitaplar:
  1. Prensesim (Hyun-Kyung Sahn)
  2. Dünya Okulu (Salman Khan)
  3. Karısını Şapka Sanan Adam (Oliver Sacks)
  4. Devam eden Hikayemiz (Elçin Tapan)
  5. Hüyükteki Nar Ağacı (Yaşar Kemal)
  6. Tek Kanatlı Bir Kuş (Yaşar Kemal)
  7. Tek Kişilik Paris Seyahati (Jojo Moyes)
  8. Pariste Balayı (Jojo Moyes)
  9. Ardında Bıraktığın Kadın (Jojo Moyes)
  10. Fısıltı (Becca Fitzpatrick)
  11. Şimdi biz neyiz? (Pucca)
  12. İtiraflarım (Lev Tolstoy)
  13. Üstümüz Gökyüzü Altımız Deniz (Jojo Moyes)
  14. Sevgilimden Son Mektup (Jojo Moyes) 
  15. Momo (Michael Edde)
  16. Başlangıç (Dan Brown)
  17.  Cehennem (Dan Brown)
  18. Birbirimize söyleyemediğimiz onca şey (Marc Levy)
  19. Dönmek Mümkün Olsa (Marc Levy)
  20. Bay Daldry'nin Tuhaf İstanbul Yolculuğu (Marc Levy)
  21. Gelecek Sefere (Marc Levy)
  22. Çok Kültürlü Eğitim (Ulaş Başar Zengin)
  23. Butlu ve Mutlu (Nidanur Çizen)
  24. Hippi (Paulo Coelho)
  25. Gölgeler (Zülfü Livaneli)
  26. Deli Kadın Hikayeleri (Mine Söğüt)
  27. Acı Çikolata ( Laura Esquival)
  28. Eğitim Mühendisi 'Fahamettin Akıngüç' (Serhat Öztürk)
  29. Ermitaj Okulu (Adolf Freire)
  30. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu (Steven Zweig)
  31. Martı Jonathan Livingston (Richard Bach)
  • Bir sürü dizi, film, belgesel izledim. Hatırladıklarım:
Kore dizileri

Lawless lawyer
Why secretary kim
Thirthy but seventeen
Hwayugi : A korean Odyssey
Witchs love
Lovely Horrible
Tale of Fairy (2018)

Yabancı diziler (amerikan)

Big Bang Theory
Young Sheldon
La Casa Del Papel
Westworld
The Chilling Adventures of Sabrina
Baby (netflix)

Yerli diziler
Ufak Tefek Cinayetler
Jet sosyete
Fi-çi(puhu tv)
Dip (puhutv)
Şahsiyet (puhu tv)
Hakan :Muhafız


İzlediğim Belgeseller 

Food inc.
That Sugar
Göbeklitepe 


          ha bir de bugün Mor ve Ötesi konserine gittim! Avmye gelmişti!Mutluluk paha biçilemez!

  • Yabancı bir arkadaş edindim! :) İyi ki var!



Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder