17 Aralık 2018 Pazartesi

Evden dışarı çıktığım bir pazar günü

Pazarları pek dışarı çıkmam genelde evdeyimdir. Genelde, sadece ildışına ya da geziye falan gittiysem pazar evde olmam. Evden kastım ailemin evi. En güzel pazar evde kardeşimle geçirdiğim pazardır. :)

Bugün istisnai olarak evden çıktım. Garip geldi. Dersane arkadaşlarımdan bayan güvenlik ve bayan medikalle buluştuk. Uzun zamandır görüşmemiştik. Onların ve benim zamanımın uyuştuğu tek zaman dilimi bugündü buluşalım dedik. 


Kafe Naz'da buluştuk. İlk kez oturdum. Ve  ben yandaki ''Madam'ın Kahvesi Ada Esintisi' ni içtim. Damla sakızlı türk kahvesi :D Artık farklılık adına satış adına süslü isimler günümüzde yaygın malum. Lezzeti güzeldi. Yanında tarçınlı karanfilli şerbet ikramı vardı. Sunumu beğendim.
Yandaki ciciler kızlardan. Çorap ve havlu bayan medikalden, küpeler bayan güvenlikten :) Yeni yıl yaklaşıyor.. 2019 bakalım bize neler getirecek? 2018 fena değildi, sevdim :) 2019 2018i aratmasın herkes için en iyi en güzelini adaleti mutluluğu huzuru sağlığı getirsin..






Eti Burçak'ın bu yeni çıkan fıstık ezmeli kremalı bisküvisine bayıldım :) Dün migrostan almıştım. Yer fıstığına bayılırım!








Pozitif olmaya ve sabırlı davranmaya çalışıyorum. Ama bazen bazı insanlar beni çok zorluyor.. Olayların abartılmasına sinir oluyorum.. Bir de hata yapabilirim ben de insanım yahu! Ayrıca ben zaten vicdan yapan bir karakterim..

Kesişen yazgılar şatosunu henüz bitirmedim :/ Ayrıca bu hafta teze dair bir şey de yapmadım. Hedefim yarın kütüphaneye gidip tez için uğraşmak. 

Cambly satın almayı düşünüyorum. İngilizcem gelişsin diye. 

Bir de herkes kendi yoluna bakıyor. 


İşte böyle sevgili bloğumi anı defterim :)


Mermaid















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder