16 Aralık 2018 Pazar

Haftanın özeti

Haftam nasıl geçti?

Bana kurabiye kavanozlu geçmiş dooomgünüsü süprizi yapan arkadaşıma dedim ki hiç gerek yoktu, o da dediki ''İnsanları mutlu etmeyi seviyorum, onları mutlu edince ben de mutlu oluyorum.'' Bu beni gülümsetti ve düşündürdü. Bir zamanlar ben de çok severdim arkadaşlarıma minik süprizler yapmayı, etrafımdakilere minnoş hediyeler almayı, şartlarımı zorlayıp (Bu kısım önemli) onlara zaman ayırıp mutlu etmeyi. Bunları etrafımdaki herkese yapardım denebilir. Taa ki annem ölene dek. Aynı kız değilim sanırım. Misal bu arkadaşımın lafı beni bayağ düşündürdü. Artık herkesi mutlu etmek beni mutlu etmiyor. Sanırım artık mutlu edilmeyi de hakettiğimi düşünüyorum. Ha yakınlarımı mutlu edip mutlu olmak hala var. Ama artık seçiciyim. Belki de kimlerin yakınım olduğunu anladığımdan.

Tez hocama kravat aldım hediye ve mutlu oldu. O mutlu olunca ben de oldum. Adam iyi biri.


Mikera'nın hala vakti varmış ylisans tez önerisi için! Onun için çok mutluyum!



Yenice yolları karlıydı bu gidişim de :) Yeniceye indiğimde de kar vardı. Ancak yarım saat sonra bir güneş çıktı kar falan kalmadı :/ Ama olsun bu kadarı bile çok güzeldi! Umarım lapa lapa bir daha yağar.



Üst kat komşumun annesi Semiha teyzemden.. Beni hiç aç bırakmıyor sağolsun :) Anne işte.. Unutmamak için koydum buraya..


Migrosta ürünler eski ambalajlı hep ve çok güzeller! Herşeyi alasım geldi :D ruhum mu yaşlıdır nedir ben eski tasarımları çok seviyorum!


Vaşak zamanı (I lossens time) filmini tesadüfen izledim. Şöyle ki aslında amacım Nuri Bilge Ceylan 'ın bir zamanlar anadoluda filmini izlemekti. Bir arkadaşımın instagram hikayesinde gördüm ve izleyeyim dedim. Hiç fikrim yoktu filme dair. Filmi  jetfilmizle den açtığımda film onun değil gibi geldi ancak emin olamadım. Oyuncuları da bilmiyorum. İzlemeye başladım. Film yabancı bir yerde geçiyor. Ha anadoluyla bağlantı kurulacak ha bişeyler değişecek diye diye filmi bitirdim :D Hatta ne alaka dedim bu film ve anadolu :/ Meğer film o film değilmiş! Film giriş kısmında adı yazıyomuş ama dikkat etmemişim :/ Filmin konusuna bakıcak olursak film;bir cinayet ve sonrasında bir akıl hastanesinde bir proje üstünde çalışan araştırmacı bir kız, bir papazdan bir hastayla ilgili yardım istemesiyle başlıyor. Hastanın öyküsü filmin ana konusu. Papaz bir bayandı ve buna çok şaşırdım. Çünkü bayanların papaz olabileceğini bilmiyordum (!)

Böyle işte sevgili bloğum, anı defterim ;)

Mermaid


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder