31 Aralık 2018 Pazartesi

2018in son günü : Antre Kafe

Şu an saat 22.29. Evdeyim yeniyılda. En güzel yeni yıl ailemle olandır benim için :) Kardeşimle evi süsledik.. iyi ki var..

Zorlu bir haftanın sonunda sukunetle yeni yıla giriyorum çok şükür.. Bazen yoruluyorum ama güçlüyüm. Tek ve güçlü çok şükür..

Canım acıyor.. Bu annemsiz 2. yeni yıl. Hep aklıma onunla yaptığımız son yeni yıl akşamı geliyor. Özledim onu çok.. çok.. çok..

Gelelim bugünün özetine:

Hava güneşliydi :) Sabah babamla işlerimizi hallettik. Sonra ben çarşıya gittim biraz.  Kahvaltı yapmamıştım ve tabi ki son zamanlarki rutinimi gerçekleştirdim: Şakirin yerine oturup simit yemek, denizi manzarayı izlemek..

 Daha sonra instagramda gördüğüm ve merak ettiğim Antre Kafeye gittim ve San Sebastian Cheesecake yedim :) 2018'in son mekan ve lezzet keşfi oldu. Ba-yıl-dım!!!

Sahibi bayan cheesecake'in bu sefer istediği şekilde kabarmadığını yenisini yapamadığını, ben istedim diye hayır diyemeyip getirdiğini söyledi. Özür üstüne özür diledi :) Ama lezzetliydi çok! Yediğim en iyi en hafif cheesecaketi ;)

Mekan bende umut ve hayal kurma isteği uyandırdı. Ve kurdum da;)








Mekan çok hoş değil mi? :)

Bayan medikale uğradım. Büyük teyzemi gördüm. Gülizara uğradım.

Yeni kordon ve sarıçay köprüsünden geçerken bir yandan güneş bir yandan kuşlar içimi ısıttı:)

Ayrıca 20.000 attım :) Köfteci Yusuftan ekmek kadayıfı aldım :D eve gelip börek yaptım yeni yıl yemeği hazırladım :)


Neyse saat 22.49 şimdi 2018'i uğurlama 2019'a hazırlanma zamanı ;)

                                                   Herkese musmutlu yıllar!!


Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder