3 Aralık 2018 Pazartesi

Haftanın filmi: ''Hedefim Sensin'' (Bir Ata DEMİRER filmi :) )

Daha önce almış olduğum 'Her hafta sinemada bir film' kararımı başarıyla uygulayabiliyorum çok şükür! :)

Bu hafta'nın filmi senaryosu Ata DEMİRER'E ait olan Hedefim Sensin oldu :) Ata Demirer'i çok severim. Sıcakkanlı içi dışı bir tip gibi gelir bana. Ayrıca gerçekten duyguları, olayları güzel gözlemleyip onları sinemaya aktarabiliyor.

Ata DEMİRER'in Çanakkkaleyi (memleketim) çok sevdiğini bilmeyen yoktur sanırım. 'Eyvah Eyvah' film serisi Bozcaada ve Geyikli'de geçiyordu izleyenler bilir. Zaten yazları Bozcaadaya mutlaka gelir. Bir keresinde Bozcaada'da görmüşlüğüm var kendisini. Hatta fotoğrafımızda var :) Kuzenlerimle onu yemek yerken görmüştük. Yanına gitsek mi fotoğraf istesek mi derken adamın dikkatini çektik ve sevimli bir gülümsemeyle eliyle bize gelin işareti yapmıştı. Fotoğraf çekinmiştik. :)

Gelelim Hedefim Sensin'e :)



İstanbulda yaşayan Zekeriya (Ata Demirer) evde kendi yaptığı çiğ köfteleri tepsisiyle meyhane masalarını gezerek satış yapan biridir. Bir gün mafya çatışmasına karışır ve İstanbuldan kaçar. Kendini Gökçeadaya atar. Burda Leyla (Gonca Vuslateri), Yarım Hasan(İlker Aksum), Hafize (Demet Akbağ) ların yanında çalışmaya başlar. Olaylar gelişir. 

Filmde Erkan Can'ı da bir mafyababası olarak görüyoruz. 

Spoiler vermek istemiyorum. Bol gülmeli bir filmdi. İzlerken hayattan uzaklaştıran nadir filmlerden oldu benim için;)  Bazı yerler de eyvah eyvahvari geldi ama bu rahatsız etmedi beni.

Filme notum 5/5. 

Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder