20 Aralık 2018 Perşembe

Planlarımı gerçekleştiremediğim Çarşamba


Kabak ve örtünün uyumuna bayıldım. Bu bayan ressamın evinden :) Aslında öylesine koymuş kabağı göreyim ve pişirmeyi unutmayayım diye. Ama ben masadaki duruşunu sevdim: farklı, otantik, biraz da eski zamanımsı duygular uyandırdı ben de.



















Gelelim yazının ana konusuna. Güya bugün okuldan gelince yemek yiyecek, dinlenecek sonrasında kahvemi içip ders çalışacak bitaz kitap okuyacaktım. Sonra Leslie ile sporumu yapıp uyuyacaktım. Ancak ne yaptım?


Okul sonrası arkadaşım Bayan Ressama gittim. Onun için netten suluboya malzemesi baktık beraber. Netten alışveriş konusunda iyi değil. Yardımcı olmayı zaman kaybı görmüyorum. Bunu anlatma nedenim yeni bir şey öğrenmiş olmam.  Bayan ressam genelde suluboya çalışmıyor; yağlı boya yapar.  Bu ara sulu boya yapmaya vermiş kendini. Kaliteli ve resimcilerin kullandığı suluboya markaları öğrendim onunla. Benim gibi resimle ilgili uğraşı 12 yıllık zorunlu eğitimdeki resim dersiyle sınırlı kalan biri için yeni bir bilgi oldu ;) Misal arkadaşım winsor newton kullanıyormuş. Elinde de vardı. Misal sulu boya fırçasını hafif ıslatıp boyaya değdirince anında renk veriyor. Talent Van Gogh da iyi bir markaymış mesela. Fiyatları da tuzlu baya :/ Ancak kalite için değer diye düşünüyorum. Bir de ben sadece guaj ya da yağlı boyaları tek tek ve tüp tüp satılabiliyor sanıyodum sulu boyalarda da o imkan varmış.

Sonra eve geldim. Yemek yedim ve biraz uzanayım dedim. Uzandım sözde 15 dakika uzanacak, kalkıp bir kahve içecek ve ders çalışacaktım. Ama naptım 23.45'e dek uyudum :/ Şu an saat 01.26. Bloğa yazıyorum. Yıkanmaya bekleyen bulaşıklarım var.  Yazım bitince onları yıkayıp yatıcam.

Uykuya ihtiyacım vardı heralde. Ama cidden üzüldüm. Zamanımı verimli kullanamıyo gibi hissediyorum. Zaten bu ara zaman ve zamanın kıymetini bilmeye takmış durumdayım.

Tez çalışmamda ilerleyemiyorum bu da benir geriyor. Bir de bu hafta artık netleştirmem gereken şeyler var.

Yarın akşam da arkadaşlarım gelecek yemek yiyeceğiz. Anlayacağın tez için pek bir şey yapamayacğım. Bir de daha yazılı hazırlamam gerek haftaya için  :/

Öyle işte bloğum.

Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder