7 Aralık 2018 Cuma

Süpriz, Salep, Kış

Merhaba bloğum,
Soğuk bir cuma akşamından selamlar!
Yarın açıköğretim sınavları var, o yüzden çanakkaleye geçmedim.
Burayı seviyorum. Benim hem işim hem gizli mabedim.

Dün arkadaşım Ades bana süpriz yaptı :) Kendiyle aynı okulda çalışmıyoruz artık ama hala görüşüyoruz ve çok seviyorummm.  Doğumgünümü kutlayamamak içinde dert olmuştu hep söyleyip duruyordu. Bu yıl doğan bebeği biraz hassas ve alerjik bir rahatsızlığı var. O yüzden kendi için de pek birşey yapamıyor zaten.

Dün okulda nöbetçiydim. Eşiyle aynı okulda çalışıyoruz. Eşi bana bir hediye paketi verdi ve Ades yolladı dedi. Bir mutlu oldum dedim tenefüste bakarım :D Sonra 1. derse gittim kapı çalındı ve öğrenciler kargonuz var dedi. Ben yine şok noluyo dedim :D Tenefüse çıktım, öğretmenler odasında  iki hediye paketi açtım. Bir tanesi el emeği süslemeler yapılmış cam bir kurabiye kavanozu ve içi benim sevdiğim şekersiz kurabiyelerden dolu! Diğeri ise üzerinde Türkan Şoray baskısı olan bir kupa. İkisinin de yanında notlar :)

Ades evime geldiği bir gün, evin girişindeki mantar panoda asılı Türkan Şoray posterini görmüş. Düşünmüş ki ben Türkan Şoray'ı çok seviyorum, o yüzden özel bir şey olsun diye o kupayı almış. Aslında o posterin arkasında geçen yılın takvimi var. Ama bir şey demedim. Aksine düşünceli olduğu için, benim için özel bir ley yapmak istediği için çok mutlu oldum Ha Türkan Şorayı severim ;)



2. derse girdim. Öğrencinin biri geldi ve müdür yardımcısının beni çağırdığını söyledi. Bir gittim 'kaktüs' verdi bana. Yine Ades'ten :D 'Kaktüsler gerçek dostlara benzerler. Arada bir sularsın ama sana darılıp küsmezler hep ordadırlar'. Bu tarz bir cümle geçen not yazmış bir de.

3. dersin bitimindeki tenefüse çıkarken 5. sınıflar sınıf kapısının önünde 'iyi ki doğdunuz öğretmenim' demezler mi! Bir de hediye aldım :D Yine Ades'ten :D Küçükprensli bir ayna :) Bu son süprizimdi. O kadar mutlu oldumki! Anlatılmaz yaşanır! :)


Salep,




Yenicenin meşhur tek pastanesinin iki şeyi çok güzeldir : Patenli keçi sütlü dondurması ve Keçi sütlü salep. Bugün uzuun zaman sonra ilk kez salep içtim.

Salep içerken aklıma babam çalışırken hükümet konağına gittiğim zamanlar geldi. Hükümet konağının çay ocağının salepi çok doğal ve güzel olurdu. Hep ondan söylerdi babam bana..

İnsanlar büyüdükçe, yaşlandıkça, yaşadıkları şeylerin etkisiyle değişiyolar. Ben acaba yaşlanınca nasıl olucam? Her sene kendimi farklı hissediyorum.

Kış geldi. Özlemişim. Ki ben yaz insanıyım aslında. Ama işte her mevsimin tadı ayrı. Lapa lapa kar yağsa keşke..

Mermaid





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder