9 Aralık 2018 Pazar

Nestor Lokması & 2N

Nestor Lokması

 Bu haftaki keşfim :D Çanakkaleliyim ilk kez öğreniyorum. Burda Troypark Avm diye bir yer var. Onun içindeki orta yerdeki kahvecide gördüm ve merak edip aldım Maşallah bu yıl 2018 Troya yılı olması, Troya Çanakkale'de olduğu için pek çok hediyelik de troya 2018'i görüyoruz. Zaten 2018 Troya yılı nedeniyle bol bol etkinlikler de oldu burda. Neyse ana mevzuya döneyim. 😅Lokma deyince tatlı birşey olduğunu düşünmüştüm ancak değilmiş :/  Farkı tahıl unlarından yapılmış peynirli tuzlu kurabiye. Katkı maddesi yok. Gelibolu'da üretiliyomuş. Adı nerden geliyor? Büyük iskender sefere çıkmadan önce Kahin Nestor'un yaptığı bu lokmalardan yermiş. Ben sadece denedim :D Müptelası oluncak bir şey değil ancak lezzetli ve yenmeli ;)
Yandaki foto salı gününden. Bu aralar en iyi terapi kendi başıma kitap ve kahve. Pek kimseyle dertleşmiyorum. Açıkcası pek kimseyle görüşmek de istemiyorum zaruri şeyler dışında.  Böyle bir kendi kendime kalıp bol bol birşeyler izlemek veya okumak istiyorum . İzleyince aaa zamanım boşa geçti diyorum. Sonra bir iç hesaplaşma. Kendine yüklenme hiç bir zaman boş zaman değildir diyorum. Kardeşime zaman ayırıyorum, kültürel açıdan değişik şeyler öğreniyorum. Kafamı dağıttıran komik diziler izleyip psikolojimi düzeltiyorum. Örneğin şu aralar izlediğim kore dizisi  : Tale of fairy. Fantastik veya hayaletli komedi türü kore dizilerine bayılıyorum.

 Pazartesi ve salı günleri bol bol yürüyorum. Sahilin tadını çıkarıyorum.

Bir boşluktayım özetle. Hele şu son 3 gündür salmışlığım tavan. :/ Diyet, tez iptal. Hep düşünüyorum tezi hep. Ama icraat az işte.

Tez neydi?Tez stresti, tez düşünmekti. Düşünüp yorulmaktı.
Bu ara hep yanlış işle uğraşıyomuşum gibi hissediyorum. Yani şey gibi insan sevdiği işi yapınca mutlu olur ya sanki sevmiyorum gibi bilmiyorum.

Bitanecik mikeram ylisansı bıraktı ve onun için üzgünüm. Konuşamıyoruz çünkü o canı sıkkınken telefonla konuşmayı sevmez, yalnız kalmanın ona iyi geldiğini söyler. Hala aklımda onunla mülakata gidişimiz. Hey gidi zaman.. Böyle bitmemeliydi. Bu hayalkırıklığını hak etmiyordu. Umarım umarım tekrar dönmesinin bir yolu vardır.

Gelelim 3N'ye.  Serrose'nin bir yazısında gördüm Ne dinliyorum?
Ne okuyorum? Ne içiyorum?. Dedim ki bloğumda ben de böyle birşey yapayım hem tavsiye gibi olsun hem de gelecek için kendime not olsun. Temelde 2 veya 3Nli soru yapıcam. Ancak duruma göre her hafta farklı farklı Ne'ler yapıcam :D

Ne okuyorum? :

Italo Calvino :Kesişen Yazgılar Şatosu

Ne İzliyorum? 
Mehmet Gürs tarafından hazırlanan 'Grundig Ruhun Doysun  Gıdaya saygı' youtube videolarını ve

Tale of Fairy  (Mama fairy and woodcatcher)


-Mermaid-







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder