25 Aralık 2017 Pazartesi

Cansıkıntısı, Anksiyete, Özlem ve Alışveriş

Az önce biraz uyku yaptık kardeşimle. Uykumdan bi ara uyandım ve zihnimden 'birgün bu anı özlüycem, babamın hayatta ve diğer odada olduğu, bizim burda kardeşimle uyuduğumuz zamanları'' diye düşündüm. Herkes ölücek. Bununla boğuşuyorum bu ara. Zihnimde bastırmaya çalıştığım şeyler ve arada gelen ölüm isteği. 

X ile aramız bozuk ve onun umru değil. Çoook çoook uzun zamandır bu böyle. Dün facebook profilini de değiştirmiş. 

İnsanlara bağlanmak yerine amaçlara bağlanayım diyorum ama o da olmuyor.

Bu ara canım ne düzgün ders çalışmak istiyor ne de bişi yapmak.

Hafıza sorunlarım da cabası.

Bugünüm nasıldıııı????

Ortahalli, bedenen sağlıklı değişik birgündü.

Okula gittim hocamı bulamadım 2 saat bekledim aradım ulaşamadım. Önce bir sinirlendim.  Sonra cidden merak ettim. 

Limo ile buluştuk. Limo iyi ki var. Bunu bir zamanlar X için söylerdim. X i olduğu gibi kabul edemiyorum ve artık eski X değil. Neden ona bu kadar çok değer veriyorum neden??? Sıradan bir arkadaşım olarak göremiyorum. Neyse gene olayı X'e bağladım.

Limo ile AVM'ye gittik. Ne zamandır kendime pijama almak istiyodum. Aldım :) Hoş denemediğim için biraz küçük oldular ama olsun :/ :D Zayıflayacağım :D :D Aşağıdaki fotoda günün özeti bulunmakta :) Yaklaşık 300 tllik bir alışveriş yaptım. İhtiyacım vardı. Bir de kendim için birşeyler yapmak istedim. Durumum varken almak istedim. Belki yarın ölüp gidicem..



AVM'de Limo ile ayrıldıktan sonra dersane de hoşlandığım bir hocayla eşini gördüm. Tuhaftı.

Platonik takılmaktan yoruldum.

Eski ve güzel şeyleri özlemekten de yoruldum. X'le aramızın iyi olduğu zamanları özlüyorum.

Annemi özlüyorum! 

Limo ile konuştuk da annesinin ölümüyle ilgili konuşurken sinirleniyomuş. Anksiyete geçmedi dedi. Hala aşamamış. Dedim ben de aynı süreçten geçtim. İnsan kabul edemiyo, normal bunlar, hala kabul edemiyorum. 

O kadar zor ki bunu söylemek. Konuşamıyorum da..

Dün Amse geldi. Annemin fotoğrafına bakarken gözleri doldu ve bana çaktırmamak istedi. Ama X ne yapıyo? Ne beni anlıyo ne de başka birşey. O kadar kardeşim gibi davranmasını bekliyorum ki bu çok saçma.

Artık ağlıyorum. Sanırım şimdi idrak ediyorum.

Geçen de herkes ölücek deyip gece gece ağladım.

Neyse halime şükür. Şimdi kitap okumalıyım biraz araştırma yapmalıyım. Hayat bu birşeyler yapmam gerek. 

Mermaid


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder