7 Aralık 2017 Perşembe

''Kopençeta''

Bugün kursta konumuz canlıların sınıflandırılması ve özellikleri idi. Amfibiler (İki yaşamlılar) konusunda kurbağaların larva dönemi geçirdiğinden bahsederken bir öğrencim 'Kopençeta diyoruz hocam biz onlara' dedi. 'Kopençeta' pomakçada 'kurbağa larvası' demekmiş.  Öğrencim de burdaki pomak köylerinden birinden geliyor. Bugün yeni bir kelime daha hayatıma girmiş oldu.


Sütlü kahve ve Jasmine ile nitel araştırma dersim için yaptığım araştırma için görüşme yaptım, ses kaydı aldım. Değişikti. Jasmine geçen kardeşinin yemin töreni için Ankaraya gitmişti. Bana ve diğer arkadaşlarına magnet almış :) O kadar Ankaraya giderim hiç magnet gözüme çarpmamış ve almamıştım :/ Buzdolabıma yeni bir magnet eklenmiş oldu :)



Ankara demek Mikera'dır benim için. Onu, onunla iyi olduğumuz zamanları özlüyorum. Onu merak ediyorum, ama arayasım gelse de aramıyorum. Çünkü çok üzüldüm. O da beni merak etmiyor, etse arardı.. Beni anlamasını ve telafi etmesini diliyorum.. Hayat kısa..

Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder