6 Aralık 2017 Çarşamba

Salsero - Salsera

Sütlü kahve ve Jasmine ile dans kursuna gidiyoruz : Salsa & Silivri-Roman. Los Angelas stili Salsa öğreniyoruz. 

Bugün Salsa hocamız artık 'Salsero & Salsera' oldunuz dedi :D Yani artık ''salsa yapabilenmişiz'' :D Dans gecelerinde falan böyle sesleneceklermiş :) Bu dobik halimle dans gecelerinde dans ede miyim bilmem :/ Tabi başka sebeplerden dans gecesine gidebilecek miyim o da ayrı mevzu. Aman neyse önemli olan temel Salsa hareketlerini bilmem ve dans edebiliyor olmam :)

Dün İlam hoca bana yabancı para verdi :) Gezdiği ülkelerden elinde kalan paralar :) Koleksiyon gibi saklıyıcam ben de :) 

Bugün kargodan yeni bebeklerim  'Dostluk ve Yaşlılık' (Cicero) & 'Son Moda Saçmalar' (Alan Sokal & Jean Brickmont) geldi :) En tez vakitte okuyup yorumlarını gireceğim :)

Bu arada bi yığın ödevim var ;( Ama yetiştirebilirim, yetiştiricem inşallah..

Tez konuma girmek istemiyorum :/ ;(

Ah bir de annemi çok özledim.. Onu arayıp konuşamamak, onu görememek çok zor.. Bunu anlatamamak, konuşamamak kimseyle.. Bir de sanki insanlar kaç ay oldu diyecek gibi geliyor. Bir de konuşsam ne değişcek diyorum.. Fani dünya..

Bugünlük bu kadar..

-Mermaid-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder