3 Aralık 2017 Pazar

Günün notları ve '' ZAZ on ira''

  • Bugün Big Bang Theory'de 7. sezona geçtim 
  • Yarınki ödevi yapmadım ancak belki son dakka bişiler karalarım gece :/
  • Bir öğrencimin de kardeşinin down sendromlu olduğunu öğrendim. Tesadüf o kadar ki ilk atandığımda annemlerle oturduğumuz lokantada çalışan bir adamın kızıymış. Adam bizi hatırlıyormuş.
  • Hala evrim teorisi-felse ve Tanrı kitabını bitiremedim :/
  • Haftasonum tembellikle geçti diyebilirim. Tabi bazı sorgulamalar yaptım yine 'en yakın arkadaş' konusunda. Özlesem, merak etsem de yazmadım.
  • Pozitif düşünmeye çalıştım bol bol.
  • Ne Fransızca ne de uzaktan yds 'e bakmadım yine.



Siz yıldızlarsınız, biz evren
Siz bir kum tanesisiniz, biz çöl
Siz bin sayfasınız ve ben de bir kalem
ooo  oh  oh ooo oh oh oh oh 




Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder