16 Aralık 2017 Cumartesi

Kek, diyet, para mevzuları, yapamadıklarım, tez, lodos


Şu üstte gördüğün keki Kipa'dan yeni haliyle migrostan aldım. Geçen canım çekmişti 7,5 tl diye almamıştım. Hem param azalmıştı hem de biraz ekonomik takılmaya çalışıyorum. Malum hayat pahalı artık. Ayrıca birikim yapmasam da borca girmemek benim hedeflerimden..
Sıkı bir insan değilim. Yine keyfimi yapıyorum. Ayrıca şunu farkettim insanlar için para harcarken (örneğin bir şey ısmarlarken ya da hediye alacakken) çok düşünmüyorum. Misal Limo'ya çeyiz hediyesi mini fırın aldım. Kendime alsam mı diye düşünürken kıza alıverdim. Ama iyi oldu mutlu oldu :)
Neyse bugün kendime ödül verip bu keki aldım. Aldım da neyin ödülü? Kendimi tutup o keki almadığım için kendimi tebrik ediyorum ancak hanidir kilo veremiyorum. Diyetim askıda. Tamam normal zamanlar geçirmiyorum, kendime yüklenmemeye çalışıyorum da nereye kadar gidecek bu?
İstediğin şeyleri giyemiyorsun mermaid? :( Bedenimle barışık sayılırım çok da kötü bulmuyorum kendimi ama salmak da yersiz.

Bu zamana dek fırsat bulup yapamadığım şeylerden bazılarını yapabilmek istiyorum artık.. Ama aklım evde kalmadan.. Bunlar ne?
1) Yurtdışına bir geziye çıkmak
2) Yurt içinde görmediğim yerlere gitmek
3)Yurt dışında bir dil okulu 

Bilmiyorum hedeflerimde mesela haftaya balıkesir var ama nasıl olucak bilmiyorum. 

Tez. Annemin facebook'da paylaştığı son gönderi 'tavşan- tez hikayesi'. Bunu görünce içim burkuldu. Sığırcık sürüleri geçiyor ve annem geliyor aklıma. Hasta yatarken 'mermaid kalk seninkiler geçiyor' deyişi, koşarak onları videoya alışım.. Canım annem nur için de yat..

Tez konum hala duruyor. Hayırlısı bakalım. 

Lodosa gelince bugün haşatımı çıkardı. Köye gittik. Hava güzel görünüyor ama bir soğuk ve şiddetli esiyordu ki dondum!

İşte böyle sevgili bloğum, dert ortağım, anı defterim..
Mermaid




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder