12 Aralık 2017 Salı

''üç''

Bugün amcamın üçüydü; sabah köye gittik geldik.. Artık yok..
Bazen sinirle  yokolmasını istiyoruz ya insanların ne boş, anlamsız ve kötü bir istek..
Annem yok, amcam yok.. Birgün tek tek sevdiklerim gidecek ya da ben gidicem..
Dün hocam dedi ki 'bizim yaşımızda daha da zor arkadaşların ölmeye başlıyor''
Yaşlandıkça zorlaşacak bu iş..
Anladım.
Hayat bu 'ölmek için doğuyoruz.'
Ama işte kabul etmek çok çok zor.
Korkuyorum sevdiklerimi kaybetmekten.. Kendim ölmekten korkmuyorum bak.


Neyse bugün İlkimle takıldım :) Özlemin kızı :) Ne tatlı bişey o ya! Özlüyorum çocuğu! Ayrıca bugün kızların bana iyi geldiğini farkettim. Bir de bugün sadece onlarla veya kardeşimle olmak istedim nedense.. Dolaşmak istemedim mesela. Okula gitmedim. Başkalarıyla buluşmak istemedim. 

Babama üzülüyorum.. Umarım ona destek olabiliyorumdur.

Ha bu sabah hocam whatsapdan yazmış. Duyarlı insan.

Bu aralar bazen sorguluyorum da 'alıngan, yanlış anlayan mıyım ben?'

Bugün murimudan okulla ilgili havadisleri aldım. Yetiştirilcek ödevim yok. Çok mutluyum. 

Neyse uyku vakti. İyi geceler sevgili bloğum, anı defterim, dert ortağım..

Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder